20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

עדיף מחבל מת וחייל בכלא, מאשר חייל מת ומחבל בכלא

חייבים להגן על החייל שירה במחבל בחברון על מנת לתקן את המטוטלת ששינתה צורה בשנים האחרונות 

 

 

אתמול פרץ "פסטיבל הירי בחברון" בהנחיה פעילה ותוקפנית של השמאל בהובלת בצל"ם הממומנים ע"י המחרימים האירופאים. כל הכבוד לשר אופיר אקוניס שגיבה מיד את החייל נגד המעצר והלינץ' הציבורי שהתנהל בתקשורת הישראלית ושטף לתקשורת העולמית.

ארגוני השמאל, התקשורת המקומית והעולמית ושונאי ישראל באשר הם, חוגגים את הכפשת ישראל וצה"ל, ומנצלים את ההזדמנות להוכיח כי צה"ל מבצע "פשעי מלחמה".

בחדשות שישי בערב מדווחים בגאווה על חיסול מספר 2 בארגון דעא"ש ובו בזמן מגנים חיסול מחבל ע"י חייל חטיבת כפיר. המוסר הסלקטיבי במיטבו!!

למרות טענות צבאות העולם כולו כי: "צה"ל במוסריותו מעמיד בפניהם רף גבוה מידי של שמירה על ערכים", הם זועקים בכיכרות, כקוזק ניגזל, כי מחבלי הפלסטינים הם הצדיקים וכי צבא הגנה לישראל מחסל נערים ונערות ברחובות.

כאחד שעסק מרבית חייו בביטחון, ברי לי כי המושג "מחבל מנוטרל" אינו קיים. תשאלו את משפחתו של לוחם ימ"מ צ'ארלי שלוש ז"ל (שנטרל מחבל ונירצח על ידו לאחר הנטרול). כל עוד קיימת הכוונה, היכולת והאמצעי, המחבל לא נוטרל. הוא ממתין לשעת הכושר!! גם מחבל מוטל על הארץ לבוש חגורת נפץ או בעל כוונות ויכולות מהווה איום.

נבחן את מעשי הדמוקרטיה הגדולה, ארה"ב, או את מעשי מדינות אירופה. הם לא מהססים לפני חיסול מפגעים באשר הם. אמות המוסר במשמשים נר לרגלי חילינו מהווים מטרד עבורם. כדי לחסל מחבלי אל-קאעידה במחנות אפגניסטן באוגוסט 98, לא היסס הצי האמריקאי לשגר 75 טילי שיוט אל המחנות ולחסל למעלה מ-30 מחבלי אל קאעידה, תך שהם פוגעים באזרחים שחגגו בחתונה והורגים נשים, ילדים וזקנים. גנרל הנחתים, אנתוני זיני, מלמל התנצלות רפה, ובזה נסתיים האירוע הטרגי.

עמוס הראל, אבי יששכרוף ובן כספית כתבו טורי דעה בשבח המיליציה של בנות הברית. אף מילה על הרצח. יונית לוי, דני קושמרו, אור הלר והפרשן ערד ניר לא העזו לצפצף. הרי מדובר בדמוקרטיה הגדולה, לא סתם איזה "ביבי – יהודון" מהפריפריה הישראלית.

ידידי, הראל נוף, אמר לי בשיחה שכשהחוק אינו מתאים, עלינו לשנות את החוק!! במדינת ישראל קיימת "חוקה מטריאלית", כלומר חוקה המשתנה עפ"י הנסיבות ומותאמת למציאות העכשווית. לכן, יש מקום לשינוי החוק ולקבוע כי חיסול מחבל לא יכול להיחשב לרצח, ללא קשר לנסיבות החיסול.

חייל חטיבת כפיר בחברון לא יכול היה לדעת אם המחבל לובש חגורת נפץ, אם הוא מחזיק בכיסו מטען חבלה או כל מרעין בישין מבית מדרשם של מחבלי הרשות הפלסטינית.

חובה עלינו לשמש לו חגורת מגן כפי שהוא שימש חגורת הגנה לעם ישראל. 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מאיר הפלר קווים לדמותו של לוחם

אריק זיו ויזר

כולם רוצים חברים גרמנים – ליאור אלפרוביץ'

אריק זיו ויזר

כן, לשבור!

קרטל בלחם הפרוס.

אריק זיו ויזר

אלוהים אוהב את ביבי

אלי חזן

השריפה בכרמל,שעון מעורר, צורב ,מרגיז ,נכון, רב מימדי.

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן