23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בחירות 2013

סקר TNS: כתב האישום לא מחליש את הימין

כך עולה מסקר שפורסם הבוקר (ג') ב-"וואלה!"

 

בימים האחרונים ריחפה שאלת השפעת כתב האישום שיוגש כנגד אביגדור ליברמן על כוחו של גוש הימין בכלל ושל הליכוד ביתנו בפרט. הבוקר (ג') פורסם באתר "וואלה!" סקר של מכון TNS המראה כי ספקולציות לחוד ומציאות לחוד – גוש הימין, מסתבר לא נחלש.

 

מנתוני הסקר עולה כי הליכוד ביתנו שומר על כוחו ומוסיף לפלרטט עם גבול הארבעים ומנדטים המיוחל, וכוחו נאמד כעת ב- 37 מנדטים.

 

מפלגת העבודה ממשיכה שלא להתחזק, וכוחה משוער כעת ב-17 מנדטים. זאת יוסבר, ככל הנראה, בהצטרפות ציפי לבני למרוץ. מנתוני הסקר עולה, כי כוחה של יש עתיד מוערך כעת ב-12 מנדטים בעוד שכוחה מפלגת התנועה צפוי לעמוד על 10 מנדטים.

 

 

סקר וואלה בחירות 2013

 

עוד התברר, כי חזרתו של דרעי לש"ס עדיין לא נתנה אותותיה כפי שצופה, וכוחה של ש"ס מוערך כעת ב-11 מנדטים. בד בבד, הפתעת הסקרים לשעה זו היא שוב מפלגת הבית היהודי בראשות נפתלי בנט שכוחה משוער ב-11 מנדטים.

 

יהדות התורה ומרץ מוסיפות לשמור על כוחן, כאשר הראשונה עתידה לגרוף 5 מנדטים ורעותה מתחזקת קלות ומוערכת ב-4 מנדטים.

 

כן עלה, כי מפלגת קדימה צפויה לעבור את אחוז החסימה וכוחה משוער ב-2 מנדטים. בהקשר זה ראוי לציין כי עם שלם, עוצמה לישראל והישראלים לא עוברים את אחוז החסימה. אולם, יש לזכור שבסקרים מאוד קשה לזהות את הגבוליות – כך, שאין להסיק מסקנות מרחיקות לכת באשר לכוחן האמיתי של הללו, ובאותה נשימה גם של קדימה.

 

באשר לגושים, התמונה הברורה היא שגוש הימין-דתיים חזק משמעותית מגוש השמאל-מרכז:

 

 

סקר וואלה גושי מפלגות בחירות 2013

 

 

ללא ספק, בחירות 2013 התגלו כסוערות הרבה יותר ממה שמצופה. אך כמו שנכתב כבר בליכודניק, עולם כמנהגו נוהג וראש הממשלה הבא יהיה, בע"ה, בנימין נתניהו.

 

 

ליכודניק יוסיף לעדכן.   



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הפלוגה המסייעת

אלי חזן

הדיל של בנט ונתניהו

אריק זיו ויזר

ליכודניק מביא: עתירת ועדת הבחירות לבג"ץ בעניין זועבי

אלי חזן

ליכודניקים, ממה וממי אתם מפחדים?

אריק זיו ויזר

הגיע הזמן למהלך הקרקעי!!!

אריק זיו ויזר

סקרי השבוע האחרון: היחלשות לליכוד ביתנו

אלי חזן
דילוג לתוכן