26.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

נותנים דרור בליכוד לזכרון אלטלנה

ליכודניק גאה להציג את קבוצת “דרור בליכוד” ואת הפעילות שלה. והפעם סיור בעקבות אלטלנה.




ביום ו 22.06 נערך סיור בעקבות האלטלנה מול חופי ת”א . בחירת התאריך לא היתה מקרית היות ובדיוק ביום זה לפני 64 שנה ע”פ התאריך הלועזי  התרחש אחד המאורעות הקשים ביותר בתולדות ההיסטוריה המודרנית של עם ישראל.האוניה אלטלנה , אוניית הנשק שהובאה ע”י האצ”ל מצרפת ועל סיפונה 930 עולים, לוחמים וניצולי שואה, הופגזה מול חופי ת”א על נשקה ונוסעיה . במסגרת ארועי אלטלנה בפקודת ממשלת ישראל ובאחריותה נפלו לחינם 19 לוחמים צעירים 16 מלוחמי האצ”ל ו 3 מצה”ל.

הסיור הזה היתקיים ביוזמת קבוצת “דרור בליכוד”. דרור בליכוד היא קבוצה שפועלת במטרה לקדם את ערכי החרות בקרב הצעירים בתנועה וכדי לקדם ולחזק תודעה יהודית ולאומית . 

הקבוצה זכתה בעונג ובכבוד לשמוע את סיפורה  של האלטלנה מפי אחד מגיבורי המאורעות.יוסקה נחמיאס היה אחד מלוחמי  האצ”ל שעלו על האלטלנה בהגיעה לחופי א”י הוא היה אף זה שהלביש את מפקדו מנחם בגין בחגרות הצלה  וזרק אותו  לים כדי להצילו מאש הפגזים והירי שאגב התגבר כשאנשי הפלמ”ח שמעו שבגין נמצא על הספינה. הקבוצה מבקשת להודות ליוסקה נחמיאס על העדות החיה וההדרכה המחכימה ולהנהלת מוזאון האצ”ל בתש”ח על שנאותו לפותחו מעבר לימי פעילותו הרשמית.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

חלמאות בועד האולמפי

אריק זיו ויזר

ממשיכים לשחוט יהודים והעולם הצבוע ממשיך לשתוק’!

אריק זיו ויזר

טל גלבוע – חילוץ חיות שנכלאו בידי פלסטינים

דניאל נחמיה

אנחת רווה וסיפוק רב בקרב תושבי השכונות בדרום תל אביב

אלי חזן

להיות חברתי – זה להיות מעשי!

אריק זיו ויזר

“לא מפנים יותר ישובים, המתיישבים הם אידאליסטים מגשימים”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן