19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
יחיאל לייטר

נוסחת ברגותי תמורת שליט חסרת הגיון בסיסי/מאת:יחיאל לייטר

שחרורו של המחבל מרואן ברגותי היושב בכלא לאחר שנשפט לחמישה מאסרי עולם על מעורבותו ברצח ישראלים מסרב לרדת מהפרק. מעבר לפגיעה המהותית שיוצר שחרור רוצח בשלטון החוק ובמערכת המשפט, מעבר לפגיעה המוראלית בחיילים ובאנשי הביטחון המסכנים את חייהם מדי יום במעצר מחבלים מסוכנים ומעבר לניפוח דמותו של ברגותי מעבר למה שהיא, הרי שהנימוקים המובאים לשחרורו חסרי היגיון בסיסי.

הבוקר בגל”צ טען השר בנימין בן אליעזר שיש לשחרר את ברגותי כדי לשחרר את החייל החטוף גלעד שליט. אלא שהנוסחה ברגותי תמורת שליט לוקה מיסודה. החמאס וועדות ההתנגדות הן אלו שחטפו את שליט. האם הן יסכימו לשחרר אותו תמורת מנהיג מהפתח? האם הסיכויים שהם יסכימו לשחררו גוברים אם הם באמת מאמינים שכפי שטען בן אליעזר הוא יהיה “המנהיג הבא של הפלסטינים”?

הריצה הבלתי האחראית למען שחרורו של ברגותי איננה מבוססת על ניתוחים הגיוניים של המציאות בשטח. זוהי פאניקה מדינית חסרת מצפן ומצפון, אין המדובר כאן בדרך שגויה אלא באובדן דרך מוחלט.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

“כשמדובר באכיפת החוק- בדואי שווה יותר מיהודי “/מאת: יחיאל לייטר:

אריק זיו ויזר

שנתיים ללבנון -באזכרה של שכני עמיחי מרחביה ז”ל /מאת : יחיאל לייטר

אריק זיו ויזר

מדיניות ההחלשה של ציפי לבני / מאת יחיאל לייטר

אריק זיו ויזר

שוויון בפני החוק – סוגיית מגרון והפזורה הבדואית בנגב /מאת : יחיאל לייטר |

אריק זיו ויזר

800 מטרים של הסברה/מאת:יחיאל לייטר

אריק זיו ויזר

על מצורעים, פחדנים ושלמות ירושלים/ מאת : יחיאל לייטר

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן