20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

משרת את המדינה? לא ניקח הזמנה

ישראל 2010, אמורה להיות מדינה מתוקנת ומודרנית שמיישמת את חוקי היסוד שלה ואת עיקרי מגילת העצמאות, לא כך? כנראה שלא.

חיפה בימים אלה רועשת וגועשת הכול הגלל מסעדה זניחה שנמצאת בצד הנחבא של העיר, רחוב הלל. אתם בוודאי שואלים על מה המהומה ועוד מסעדה קטנה בעיר רדומה, התשובה רבותי טמונה בסיבה שבגללה המסעדה היא כרגע בראש סדר היום של העיר המנומנמת.

 

הסיפור למעשה מתחיל כאשר איש קבע פקד את המקום לפני שבוע ימים על מנת לסעוד עם חברתו.המלצרית ניגשה אליו ודרשה ממנו שיעזוב את המקום בגלל היותו לובש מדים וככזה הוא מקלקל את האווירה במסעדה..כן שמעתם נכון..מקלקל את האווירה, החייל הופתע מהדרישה ושאל לסיבה, התשובה הייתה חד משמעית, לא משרתים אנשים עם מדים. החייל ההמום עזב את המקום בבושת פנים.

תגובת המקום הייתה לא פחות מכעיסה, המנהל טען שגם עם יבוא שוטר או איש מד”א למסעדתו לא יזכה לשירות, גם אתם מריחים פה ריח של אפליה וחתירה נגד סמליה ופניה של מדינת ישראל?

לי אישית המקרה עשה משהו, הראש לא מפסיק לחשוב מאז, הרי אני חיי בדמוקרטיה חופשית שבה ניתנת לכל אזרח זכות לסעוד, להתארח ולבלות ללא הבדל צבע עור או מין ועוד יותר כאשר מדובר באדם שהינו דמות התורמת למדינה ולאיתנה. אני רואה במקרה זה תקדים מסוכן ביותר לדמותה ותדמיתה של מדינת ישראל, בחלומות הכי שחורים שלא לא תיארתי לעצמי שחייל או שוטר במדינת היהודים יאלץ לעזוב מקום בגלל היותו עובד מדינה, בתפקיד! היום חברים נחצה קו אדום עליון, שבל לנו לשתוק! רבותי מדינת ישראל הוקמה כמקום מפלט נגד הרדיפות האנטישמיות והגזעניות של עמי העולם, מקום שבו יהודי יכול להיות גאה בדתו, בסמליו וכמובן באנשיו וחברי אנשי הביטחון והחוק הינם גאוותינו, כי בסופו של דבר כולנו חיילים בסדיר ומילואים!

ביום שני  8.3.2010 הגענו מספר פעילים מכלל הקשתות הפוליטיות והחברתיות בקמפוס למחות על הסלקציה הבוטה על מול המסעדה, מולנו ניצבו עשרות שוטרי תחנת חיפה, ימ”ס וכוח התערבות? למה שאלנו, הרי גם מכם ימנעו לסעוד במסעדת אזאד! מתוך המסעדה בוקעים רעשי מוזיקה בערבית ופרצופיהם של פעילי שמאל הזויים שהגיעו לחזק את עברייני החוק שפועלים בין היתר ללא היתר עסק מתוך זה אני מגלה את האבסורד הגדול ביותר שבתוך המסעדה מבצבצים הפרצופים המוכרים מהקמפוס, אחמד מבני הכפר, יוסף מהתנועה האסלאמית ואיסמעאיל מבל”ד כל אותם תנועות שמסרבות להכיר בריבונות היהודית, יושבים וצוחקים והרי הפלא, הם יושבים במדי המלחמה שלהם! כפייה, חיוך מפה לאוזן ותקווה שהינה אוטוטו הם מחסלים אותנו, הישות הציונית.

חברי הנכבדים, אנחנו חברי לביא, תנועת הליכוד וממשיכי דרכם של גדולי הדור ז’בוטינסקי, בגין, טרומבלדור ואחרים, מצוידים בנשק הגנתי הטוב ביותר מול אותם חולמים, האמונה- בצדקת יותר.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מי המחליף של הרמלין

אריק זיו ויזר

צעירי הליכוד למען ירושלים-מסיירים בעיר הבירה

אריק זיו ויזר

150 צעירים בכנס פתיחת הקמפיין של קבוצת תגר בבית שמש

אלי חזן

כותרת בערבית: “צעירי הליכוד עלו במטרה להתסיס”

Gilad Trugbild

יש לביא באגודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אריק זיו ויזר

חניכי בית”ר בתל חי- מניפים את נס הקרב

אלי חזן
דילוג לתוכן