26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
פריימריז 2012

מקומון בחדרה: פעילי הליכוד תמכו בצדוק!!

אם היה מישהו זקוק להוכחה שלראש העיר חיים אביטן ולהקתו השפעה מועטה בלבד בסניף הליכוד בחדרה,

 באו תוצאות הפריימריז שנערכו כאן וסיפקו אותה. שדה הקרב המקומי התאפיין במלחמת חורמה שהכריז ראש העיר על צדוק כהן שהצליח לאחרונה לפסול את הבחירות הפנימיות שנערכו בסניף, כיוון שלכאורה זויפו כנראה התוצאות. הפסילה פגעה כל כך קשה באמינותו ויוקרתו [הנמוכים בלאו הכי] של ראש העיר, עד שהחליט ללמד את חבר הסניף הבכיר [שתומך בגלוי במועמד לראשות צביקה גנדלמן] צדוק כהן לקח.

בימים שלפני הפריימריז עמלו שליחיו של אביטן והכינו בין רשימות המומלצים גם הנחיה בעד מי להצביע בין מועמדי המחוזות. להזכירכם אחד המועמדים לכנסת במחוזות היה לא אחר מאשר צדוק כהן. ערב הפריימריז [כך נודע למערכת העירוניה] כונסו חברי הסניף ב"בית צבי" וקיבלו שם את ההמלצות, והוראה לא להצביע עבור צדוק.

תוצאות ההצבעה אמורות היו ללמד על מידת השפעתו או שלטונו של ראש העיר בנעשה בסניף ותמרור דרך לקרת הבחירות המוניציפאליות שבדרך. את תוצאות הפריימריז מעדיפים לבטח פעילי ראש העיר שעמלו ועמלו על מנת להכשיל את צדוק, לשכוח. מתוך 795 המצביעים שטרחו ובאו להצביע, קיבל צדוק כהן בעצמו 359 קולות, שהם די קרוב ל 50%. לא בדיוק התבוסה שתכננו לו יריביו. נכון לשעה זו מעמדו של צדוק בסניף הליכוד בחדרה, שאינו נהנה מכל היתרונות שמהם נהנה ראש העיר, נראה יציב ואיתן בהרבה מזה של יריבו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לילך דרשר מתמודדת במחוז מישור החוף

אלי חזן

תקדים : הפריימריז יתקיימו במשך יומיים

אלי חזן

דני דנון – 121 – חושב ימין! עושה ימין!

אלי חזן

ערב נשים לקידום הנשים בליכוד

אלי חזן

ביבי לא הצליח לעצור את בנט

אריק זיו ויזר

מנהיגות במבחן

אלי חזן
דילוג לתוכן