26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

מציינים בגאווה את חוג הבית הראשון

עשרות הופיעו לחוג הבית הראשון של "גאווה בליכוד"  

עשרות אנשים הגיעו לחוג הבית הראשון של "גאווה בליכוד" – קבוצת הלהט"ב בתנועת הליכוד –  שנערך בליל חמישי האחרון בבית האגודה לזכויות הפרט בתל אביב.

ההיענות לקריאה להצטרפות הייתה מרשימה, ותרמה להבנה שישנם רבות ורבים בקהילה הגאה אשר רואים בליכוד בפרט ובימין ככלל – את ביתם. רבים מהמצטרפים דיברו במפגש על הצורך לנתק את הזיהוי המיידי והשגוי של חברי קהילת הלהט"ב עם תנועות אנטי ציוניות ומפלגות שמאל רדיקליות.

דר' אוון כהן, יו"ר "גאווה בליכוד" יצא נגד השמאל הקיצוני המשתמש בקהילה הגאה ככלי לנגח את הליכוד ואת מדינת הלאום העברי. כהן, ושאר חברי מועצת "גאווה בליכוד" הדגישו שממש כמו רוב אזרחי ישראל, כך גם "רוב חברי הקהילה הם ציונים גאים, מצביעים למפלגות ציוניות, משרתים בצה"ל ויודעים שלעם העברי יש זכות למדינת לאום משלו, לשלווה ולביטחון".

"מסביבנו אנו רואים שהמדינה היהודית, ישראל, היא שעומדת בחוד החנית בכל הנוגע לשוויון זכויות לקהילה הגאה. זה בוודאי נכון ביחס למדינות האסלמיות השכנות – ואף לארצות המערב. אין לנו במה להתבייש", אמר רועי שויער, חבר מועצת הקבוצה.

היועץ המשפטי של  "גאווה בליכוד" אף הוסיף ש"חשוב לזכור שממשלת הליכוד בראשות שמיר היא שביטלה את האיסור בחוק על יחסים חד-מיניים, ראש הממשלה של הליכוד בנימין נתניהו היה הראשון להיפגש עם חברי הקהילה, ושהודות לממשלת הליכוד זוכה הקהילה לתקציבים רבים".

יו"ר הקבוצה, דר' אוון כהן הדגיש לנוכחים שההישגים הרבים של הקהילה הגאה אינם אומרים שתמה המלאכה, אלא רק מצביעים על היכולת להמשיך בחתירה לשוויון זכויות. "בכוונתנו לרתום את השרים והח"כים מהליכוד להשגת שוויון זכויות מלא לקהילה, כך שזוגות חד מיניים יזכו לאותן זכויות בדיוק כפי שזוכים להן זוגות סטרייטים. זה לא יהיה קל, אבל זו ההתחלה, כולנו כאן מחוייבים למטרה ואנחנו נצליח להשיגה".

אחראית המתפקדים, רננה לוין, הסבירה לנוכחים שכבר כעת חברים בקבוצה עשרות חברי ליכוד שהתפקדו באופן עצמאי, אך שמעתה יש לעשות זאת באופן קבוצתי. "רק כשנגיע עם רשימה של מאה טפסים בבת אחת יבינו את הכוח שלנו ויירתמו לסייע לנו".

במפגש זה חתמו רבים מהנוכחים על טפסי התפקדות, ונענו לפניית "גאווה בליכוד", ליידע ולפקוד חברים רבים נוספים – באמצעות הקבוצה.

שי דוייטש, יו"ר האגודה האגודה לשמירת זכויות הפרט (אגודת ההומואים, הלסביות, הביסקסואלים והטראנסג'נדרס בישראל), אשר אירחה את המפגש, ציין לחיוב את התמיכה התקציבית של ממשלת הליכוד במוסדות הקהילה. עם זאת, דוייטש הוסיף שדברים רבים עדיין דרושים שיפור ושהוא מקווה שהקמת "גאווה בליכוד" והנוכחות הרבה שנרשמה תסייע בכך.

לדף הפייסבוק של הקבוצה:
http://www.facebook.com/likudglbt



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

טוקבק שהוקפץ:האט לכם, חברי לפלג הימין בתנועה/גדעון ממעלה אדומים

אריק זיו ויזר

תקיפת מפגינים פלשתינאים ואנארכיסטים פעילים ימניים ובינהם פעילי ליכוד בגדר בנעלין./מאת:תמר הר פז

אריק זיו ויזר

ראש עיריית גבעת שמואל יוסי ברודני מצטרף לליכוד: תומך בנתניהו ובליכוד לראשות הממשלה

אריק זיו ויזר

שליחות ציבורית עם נשמה

אריק זיו ויזר

להרחיק את יואל מהרשק והפרובוקטורים מהשמאל קיצוני מהשומרון.

אריק זיו ויזר

בלי סילבן אין שלום/מאת:חיותה בר און

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן