24.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

מפקד לליכוד בעיצומו מי מחברי הכנסת ישלם את המחיר אם חוק מופז יעבור? הקשר!/מאת: איציק דדוש

זה שמופז מחליף מפלגות כמו גרביים את זה אנחנו יודעים. והמשמעות היא, שמופז פעם פה, פעם שם ופעם מפאת כבודו לא מוצא חן בעיניו לשבת בספסלי האופוזיציה ולהיות מספר 2 זה לא בלכסיקון שלו וזה ממריץ אותו לברוח מקדימה ולהקים את סיעת הקומבינה כדי לחזור לליכוד. מופז לא יודע לתפקד באופוזיציה. ומה הוא עושה, מזמין אליו את מקורביו כדי שיציעו לו הצעות חוק להעביר בכנסת כדי שהאזרחים ירגישו אותו. אחד החברים אומר, מופז ביקש מאיתנו כדי לעזור לו בלהביא הצעות לכנסת. ומן הסתם, אולי אחת ההצעות הייתה זה לפרוש מקדימה להקים סיעה חדשה ובהמשך, להצטרף לליכוד יחד עם המתפקדים שהוא מביא איתו מקדימה. אמרנו שהמפקד לליכוד בעצמו? אז תוסיפו את חבריו מהליכוד אלו שעבדו בשבילו במטה הבחירות המרכזי כשהתמודד מול ציפי לבני, ושעכשיו פוקדים בשבילו לליכוד, והופ! יש לו קדר טוב ומשומן להתמודד בעתיד שוב בליכוד תוך כדי שהוא יסייע לחברי הכנסת שהוא מביא איתו מקדימה להתברג לשורות הליכוד בבחירות הבאות במקומות ריאליים, (הרי יהיה מישהו שיגיד: “צריך להגדיל את תקציב הבחירות לליכוד על ידי יבוא של חברי כנסת לליכוד”) מה שירחיק את חברי הכנסת האחרים בליכוד למקומות האחרונים והלא ריאליים.

אין ארוחות חינם
אז בואו ונניח שנתניהו יביא את חוק מופז והוא וחבריו יפרשו מקדימה יקימו סיעה ויצטרפו לקואליציה. מהם יקבלו בתמורה? הרי אין ארוחות חינם ונתניהו יצטרך למנות את מופז לתפקיד יותר בכיר וביצועי כיאה לאחד שבורח פעם שנייה ממפלגה . וחשבתם שהבורחים האחרים מקדימה יהיו הפריירים של מופז? לא! גם הם ידרשו מביבי תפקידים ביצועים.

המפסידים
זאת לא שאלה מי ישלם את המחיר ויפנה את מקומו לטובת מופז והבורחים יחד איתו. זאת הולכת להיות המציאות שתתפח על ראשיהם של שרי וחברי הכנסת שלנו. לדוגמא: דומ-שתיקה!

המרוויחים
אלו הם הבורחים שברחו מהליכוד לקדימה ובורחים שוב מקדימה לליכוד כי מפאת כבודם לא מוצא חן בעיניהם לשבת באופוזיציה והם, איזה יופי! יחזרו לשורות הליכוד רכובים על סוסים לבנים. ומי שיהיה חסר זה רק המן שיוביל אותם אחר כבוד ויכריז : “כך יעשה לחברי הכנסת אשר המלך חפץ ביקרם!”

לסיום
אולי הרחקתי לכת במחשבותיי ואת מה שכתבתי כתבתי, אבל בנינו, מה איכפת לי! שיחזרו מופז וחברי הכנסת של קדימה לשורות הליכוד כבר כתבתי באחד מהטוקבקים שאין לי התנגדות .



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

המחוזות /מאת: עירית קובו

אריק זיו ויזר

מר זיו היקר, מותר לבקר ואסור להכפיש – נחום זלצר -רמת הגולן – טוקבק שהוקפץ

אריק זיו ויזר

ברית שומרון-טבריה

אריק זיו ויזר

הבחור הצעיר והמתוק הזה הוא ידידיה.

אריק זיו ויזר

מזל טוב למשה פייגלין שמתמודד לראשות הליכוד.

אריק זיו ויזר

הממשלה אישרה הצעה שיזם גדי יברקן

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן