20.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

מפגן כוח הפוליטי גדול של ‎גדעון סער

למעלה מאלף פעילים הגיעו ובהם השר חיים כץ וחבר הכנסת אבי דיכטר,יהודה גליק, אורן חזן, יואב קיש, מיקי זוהר, ענת ברקו ושרן השכל.
בכנס נראו לא מעט ראשי רשויות וכן נראה כי מחסום הפחד מנתניהו נשבר.

יו"ר סניף הליכוד במעלה אדומים דודו מתתיהו אמר לליכודניק : "אנחנו ליכוד, אנחנו נתניהו ואנחנו תומכים בסער". מתתיהו הוסיף כי "זאת הגדולה של הליכוד שיש הרבה פעילות. אתמול היה כנס ענק עם נתניהו היום עם גדעון. תראה לי מפלגה שיכולה להרים מפגני כוח כאלה. יש עתיד רק לפיד? מפלגת העבודה רק גבאי?
בקיצור כל המפלגות כמו מדבר אנחנו בליכוד כמו נווה מדבר, היו הרבה מאוד חברי ליכוד שהיו בכנס עם ראש הממשלה יום לפני".
אין ספק כי גדעון סער מוכיח כי למרות המשבר האחרון עם נתניהו, מקומו בליכוד מבוסס .

סער אמר כי מאז שחזר לחיים הפוליטיים הוא חשוף "להשמצות והכפשות". הוא פנה לקהל ואמר: "אתם רואים את זה בקבוצות הוואטסאפ, במסרונים אנונימיים, גם היום קיבלתם וגם אתמול. זה לא נעים, אבל אני לא מתרגש מזה. אני מציע גם לכם לא להתייחס להשמצות, להתעלם מלשון הרע. כשאתם רואים שנאת חינם תשתדלו להרבות באהבת חינם. זו הרוח שאנחנו רוצים להביא.
סער הוסיף הערב נתתם תשובה כל כך יפה. הגעתם לכאן כולכם ואת התשובה להשמצות אפשר לתת וניתן בקלפיות בבוא העת. אני נחוש לחזור לצמתי קבלת ההחלטות במדינה, בעובדה קשה, בחברות, מתוך נאמנות לדרך. הדרך חשובה יותר מכל אחד מאיתנו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הבג"צ של הליכוד.

אריק זיו ויזר

איוב קרא שוחח עם מזכ"ל האו"ם בנושא הטבח של דרוזים בסוריה

אלי חזן

הכירו את המועמדת : מאי גולן

אריק זיו

פייגלין משנה כיוון, קיים פגישה היסטורית עם הקהילה הגאה

אלי חזן

איינאו פרדה סנבטו

ניצחון לקבוצת עידו בחיפה

ליכודניק
דילוג לתוכן