32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

מכתב למערכת – תגובה לטור הדיעה של אלי חזן

אלי חזן כתב טור חשוב בנושא פליטי 48 האמיתיים – יהודי מדינות ערב אשר נטבחו וגורשו, ורכוש רב נשדד מהם.
הטור מכיל מעידה קלה בהתיחסו פעם או פעמיים ל"פליטים" הפלשתינים של שנת 1948. הלה  עזבו כדי לרצות את מנהיגיהם שלהם אשר מטעמים פוליטיים היה להם נוח ליצור מצב כאותי מסויים. לכן, אותם ערביי ארץ ישראל שעזבו, מרצונם, הינם מהגרים ולא פליטים, והם מתגוררים בשכונות מהגרים ולא ב"מחנות פליטים".
רצוני להודות לאיש האשכולות פרופ' יצחק-אייזיק הורוביץ ממכון ויצמן למדע, זכרו לברכה, אשר לימד רבים, כולל הח"מ, את העובדות הללו ובמיוחד רבים וטובים בקהילה האקדמית בחו"ל. חלק מן האקדמאים הללו הבינו בחכמתם מייד את המשמעות העמוקה של הדברים לזירה הבינלאומית. לעומת אותם אקדמאים בארצות הנכר, פרופ' הורביץ הצר תמיד על כך שדווקא קברניטי המדינה היהודית בתקופתו הרבו לכנות את מהגרי 48 הערבים בשם "פליטים" ובכך נפלו בפח של מכונת התעמולה הפלשתינית. יהי זכרו של פרופ' הורביץ, אקדמאי מהולל ופעיל למען יהדות אירפה בתקופת השואה, ברוך וכל הכבוד לאלי חזן, שהינו פעיל פוליטי בולט ומבטיח, על פועלו להמשך תיקון המעוות גם בדורנו. נצח ישראל לא ישקר.
סוזי דים
רחובות
 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מבחן בית שמש של שר הפנים סער

אלי חזן

אימו של אפי להב מירושלים נפטרה

אלי חזן

הליכוד מצטרף לליגה של הגדולות

אריק זיו

עימות בין השרה רגב לשרה גמליאל

אריאל אילוז

האישה המובילה בליכוד : לבנת

אריק זיו ויזר

אירועי פריימריז של המועמד בנימין נתניהו – ראש הממשלה

ליכודניק
דילוג לתוכן