19.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
הכנסת

מירי רגב רוצה תיק חברתי

ח"כ מירי רגב אמרה הערב בראיון אצל גאולה אבן כי תשמח לקבל על עצמה תיק חברתי בממשלת נתניהו הבאה, אם תוקם על ידי הליכוד

ח"כ מירי רגב מהליכוד התראיינה הערב לתכנית החדשות של גאולה אבן בערוץ 1 בטלוויזיה והעבירה ביקורת על שר האוצר הקודם יאיר לפיד, שלא עשה דבר כדי למגר את יוקר הדיור בישראל. ח"כ מירי רגב ציינה שעבדה במשך שנתיים עם שר הפנים, גדעון סער, בוועדה בראשותה, ועדת הפנים של הכנסת, כדי לחוקק את חוק "הודלי"ם" שהוא חלק בלתי נפרד מחוקים אחרים שבאו לשנות את המצב הקלוקל בדיור.


"הכי קל זה לבוא בטענות לראש הממשלה נתניהו. זה הדבר שהכי קל לעשות. בא שר אוצר חדש כמו יאיר לפיד שזכה ב-19 מנדטים בבחירות 2013 וביקש להיות זה שישנה את פני הכלכלה במדינה ובכלל זה, הורדת מחירי הדיור. מה שקרה הוא שמחירי הדיור רק האמירו. אני חושבת שבקדנציה הבאה משרדי האוצר והשיכון צריכים להיות בידי הליכוד. אם הליכוד ימשול לאחר שיקבל את המנדט מן הציבור הוא צריך למשול בשני המשרדים הללו,אוצר ושיכון."


ח"כ רגב נשאלה, האם היא רואה את עצמה כשרת השיכון הבאה ואמרה: "אני רוצה תיק חברתי שבו אוכל לפעול ולעשות שינויים כבירים בתחום הדיור. אני מקווה שראש הממשלה, שינצח את הבחירות הללו, ישקול את השיקולים שלו ויחליט מה שיחליט. כל החלטה שלו תהיה מקובלת עליי"



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שטייניץ מתכחש לביקור אבו מאזן בבית הנשיא

אריק זיו ויזר

ברנע בשבע שגיאות- על מה שבין עיתונאות לשרלטנות

אלי חזן

ח"כ רגב פועלת לחיזוק המשילות

אלי חזן

אדוני הנשיא, ברוך הבא!

אלי חזן

חצי אמת גרועה משקר – פרשת אייל ינון /מאת:שבח שטרן

אריק זיו ויזר

מבקר המדינה הגיש את הדו"ח השנתי ליושב ראש הכנסת

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן