20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

מירי רגב בביקור בטבריה: "אמשיך להלחם למען שמירת ערכי הליכוד.

ביום ראשון התקיים כנס חברתי של פורום גליל ועמקים עם ח"כ מירי רגב אשר מוביל את הדגל בתנועת הליכוד.

המפגש התקיים בביתו של חבר מרכז הליכוד שלמה ועקנין והשתתפו בו עשרות חברי תנועה מהאזור כולו ראשי מועצות וראשי סניפים.

ח"כ מירי רגב פרסה לפני החברים את משנתה ועשייתה הרבה בכנסת בתחום החברתי והבטיחה להמשיך להילחם למען החלש. " צריך להקים את המחנה החברתי בתוך תנועת הליכוד והתנועה צריכה לחזור ולהשקיע בנושאים החברתיים כמו שהיה בימי בגין. אסור שבוחרי הליכוד וחבריו בכל הארץ ובעיקר בפריפריה ייפגעו מנושאים שהקשורים לחינוך,דיור, רווחה וכו'."

 

שלמה ועקנין שאירח את החברים ופעיל חברתי אמר "לא יתכן שאנו כחברי מרכז שלחנו את חברי הכנסת להיות שליח העם על רקע החברתי בסיסמא "רק הליכוד יכול לשנות את הקטע החברתי" והוא עושה בדיוק את ההפך. מיום שנבחר מעמד הביניים הולך ונשחק, הוקם פורום גליל ועמקים כדי לטפל בסוגיה הזו.  שלחנו אותם לייצג את הציבור ולא את טובתם האישית"

 

ליאור לסרי ממקימי הפורום: "אני רוצה לחזק את ידה של תת אלוף במילואים ח"כ  מירי רגב שמחזקת  את הפן החברתי בתנועת הליכוד גם במחיר של מאבק מול פקידי האוצר, ההצלחות שלה במאבקים שהיא עושה בנושא תאגידי המים, דיור לצעירים ובמע"מ על הפרות והירקות הם בהחלט מאבקם של האוכלוסייה החלשה בפריפריה וביערות הפיתוח שהם מקור כוחו הפוליטי העיקרי של תנועת הליכוד שלשם כך שמו את הפתק מח"ל ובחרו ברה"מ נתניהו בכדי להוביל מדיניות חברתית. אנו נמשיך לתמוך בה ולסייע לה ככל שנוכל.

 

סלמן הינו, ראש מועצת ג'ליס, "אנו מחויבים לעשות הכול כדי לתמוך ולסייע לח"כ מירי רגב שדואגת באמת לשכבות החלשות בכלל ובמגזר בפרט.

 

חברי הפורום חיזקו במעמד זה את חברם לפורום רפאל טרבלסי- יו"ר צעירי הליכוד בטבריה על מאבקו החברתי שמוביל בתנועת הליכוד. החברים חיזקו את ידיו והבטיחו להיות חומה בצורה למי שינסה לפגוע בו או במעמדו. רפאל אודה לחברים וביקש לחזק את דרכה של ח"כ רגב ואמר "עוד אתגרים רבים לפנינו, דיור לזוגות צעירים, שנת לימודים חינם לחיילים משוחררים והורדת מיסים נרחבת אני באמת מקווה שנחזור להיות כמו תקופת מנחם בגין"



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הזמנה לכנס של סער באור יהודה

הרויזיוניסט

רחובות בסימן צוברי ומזרחי

אלי חזן

לא לממשלת שיתוק לאומי

אריק זיו ויזר

מסתמן מתמודד חזק ומשמעותי למחוז דן

אריק זיו ויזר

דוד בונפלד ממשיך את התנופה ופועל לגיוס מתפקדים חדשים לליכוד

אריק זיו ויזר

עובדות ואמיתות לפיזור ענן הצביעות וחוסר הפרופורציה . /מאת:יוסי שחר

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן