21.1 C
תל אביב
17 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי דעות

מייקל אורן לליכוד : יש בכך רק יתרונות

בואו של מייקל אורן לליכוד יועיל מאוד לתנועה וייתן לה ערך ניכר

ראש הממשלה בנימין נתניהו מוכיח לנו פעם אחר פעם שיש סיבה טובה מאוד שהוא ראש הממשלה כבר עשור ברצף. בעשור האחרון, מדינת ישראל רשמה לעצמה לא מעט הצלחות במגוון תחומים, החל מביטחון עבור בכלכלה וכלה בתחום המדע בו ישראל התפתחה משמעותית.
לאחר שקצר הצלחות בכמעט כל תחום אפשרי בתוך מדינת ישראל, החליט ראש הממשלה להשקיע ולהרחיב את מעגלי ההצלחה אל מחוץ לגבולות מדינת ישראל. בקדנציה האחרונה, ראש הממשלה ושר החוץ נתניהו חיזק את קשרי מדינת ישראל בכל היבשות. הוא פרץ קדמה וימה והפך את מדינת ישראל למדינה שרבים לוטשים את עיניהם בה ורוצים להיקשר אליה. הרי מי היה מאמין שמדינת ישראל, אשר באמתחתה פחות מ-9 מיליון אזרחים תחוזר על ידי הודו המונה קרוב ל-1.5 מיליארד אזרחים. ראש הממשלה הוכיח לעולם שיש אי של שפיות במזרח התיכון ושווה להשקיע בה.

האירועים הביטחוניים האחרונים הביאו עימם שינויים במפה הפוליטית, והכתיבו סדר יום חדש במדינה. מי שהיה שר הביטחון במשך למעלה משנתיים, אביגדור ליברמן התפטר והשאיר את הקרקע הפוליטית אחריו רעועה ולא יציבה. לאחר שקרא לפרק את הממשלה ולצאת לבחירות, נאלץ ראש הממשלה נתניהו לעמוד על רגליו האחוריות והצליח למנוע בחירות מוקדמות.
בהינתן המצב הנוכחי, ראש הממשלה נותר עם תיק הביטחון, החוץ והקליטה ובעיקר, עם לא מעט אחריות. המצב הפוליטי הסבוך מכריח שינויים, בעיקר במושב הכנסת הנוכחי של קואליציית 61 שכנראה גם יהיה המושב האחרון לפני הבחירות. לפיכך, זהו הזמן להתחמש ולהתחזק פוליטית ומקצועית בליכוד לקראת הבחירות הבאות כדי שהתנועה תישאר בשלטון והכי חשוב תגדל ותגיע לקהלים חדשים אשר מאמינים ורוצים להצטרף לדרך הליכוד.

מייקל אורן הוא דוגמא קלאסית לעיל שמקומו הטבעי במפלגת הליכוד. לאלו מבינינו שלא זכו להכיר את סגן השר מייקל אורן, מדובר באיש המחנה הלאומי, אשר שירת נאמנה את המדינה מעל לעשרים שנה בשלל תפקידים כשהבולט ביותר מביניהם הוא שגריר ישראל בארה”ב לשנים 2009 – 2013.
אורן מונה על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו בשנת 2009 לייצג את מדינת ישראל אל מול הנשיא אובמה שכידוע, לא היה מוכר כחובב ישראל. ראש הממשלה נתניהו מינה את אורן מכיוון שראה בו איש אמונו ואיש שאהבתו למדינה וציונותו אינן מוטלות בספק. בכמעט חמש שנות כהונתו כשגרירי ישראל בוושינגטון, נאלץ אורן לעמוד כסכר איתן אל מול גחמותיו האנטי ישראליות של הנשיא אובמה.

ראש הממשלה נתניהו עשה בחירה מושכלת כשמינה את אורן. נתניהו ראה באורן אמן הסברתי ואיש בעל קירבה לקהילות יהודיות רבות בארה”ב, דבר נחוץ ומשמעותי למדינת ישראל אשר רואה ביהדות התפוצות בשר מבשרה.
במהלך שנותיו כשגריר, נלחם אורן ברמ”ח איבריו בהסכם הגרעין האיראני ובתנועות החרם האנטי ישראליות.

לאחר כהונתו שב אורן ארצה וחזר לפעילותו הציונית. במשך שנה שלמה עת נכנס לפוליטיקה, עבר אורן בין אולפני טלוויזיה וגופי תקשורת וייצג את מדינת ישראל בעולם. במבצע “צוק איתן”, התגייס אורן מחדש לדובר צה”ל ועזר בפעילות ההסברתית בקרב גופי התקשורת העויינים והזרים כאחד.

מייקל אורן הוא איש אמון של ראש הממשלה ואיש ימין מובהק שעשוי מההדר הבית”רי והז’בוטינסקאי. אין הרבה מדינאים אחראים ושקולים כמו אורן. לא קיימים אנשי אשכולות בעלי יכולת הסברתית כמו מייקל אורן שנמצאים בפעילות ציבורית.
לפיכך, אני קורא לצרף את מייקל אורן לשורותינו במפלגת הליכוד. הליכוד צריך את מייקל אורן. מדינת ישראל צריכה את מייקל אורן.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

על פופוליזם ומנהיגות – על המצב בדרום ומנהיג של אמת

אלי חזן

ארדן יצא מהשפה ולחוץ

אריק זיו ויזר

ליכודניק משתתף בצערו של יהודה עמר

עינר אביב

כשקיש שובר פמיניסטיות

עינר אביב

פרשת וירא – הסנגוריה הציבורית של אברהם אבינו על סדום ועמורה

אלי כהן

נבואת בר חן

רפי בר חן
דילוג לתוכן