29.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
שוש הלוי - אופקים

מידתיות, שקיפות ושיוויון בפני התקשורת

התקשורת התגלתה במלוא מערומיה בפרשת הנסיעות של ביבי

התקשורת התגלתה במלוא מערומיה וחד צדדיותה, בפרשה האחרונה שמסעירה את סדר היום הציבורי שלנו – פרשת הנסיעות לחו”ל של רוה”מ נתניהו.

לא שמענו ציוץ אחד מן התקשורת כשיו”ר האופוזיציה – ח”כ לבני, “מיסיס קלין” נסעה מאות נסיעות מיותרות לחו”ל.

 

אין לי בעיה עם סיקור תקשורתי של כל מה שהתקשורת מוצאת לנכון. יש לי בעיה עם ה”עליהום” שהיא עושה על ביבי, יש לי בעיה עם העובדה שהיא בוחרת מה לסקר ומה לא לסקר, ולא על פי שיקולים ענייניים. יש לי בעיה עם העובדה שהיא אינה מדווחת על כל ההיבטים של נסיעות אלה: מי מימן אותן ולשם מה הן נעשו.

 

התקשורת מתוקף תפקידה כ”מעצמה השביעית” וככלב השמירה של הדמוקרטיה, צריכה וחייבת לדווח על כל מה שנראה לה לא תקין ושהוא מעניינו של הציבור. כל מה שאני דורש הוא – שייעשה אותו סיקור בדיוק גם ליו”ר האופוזיציה. אם שקיפות – אז לכולם , ללא איפה ואיפה וללא משוא פנים. וללא שיקולים של אינטרסים אישיים צרים של עיתונאי חצ,ר זה או אחר. וכבר היו דברים מעולם.

 

אגב- המחטף שעשה ח”כ יואל חסון, כשזימן את הוועדה לביקורת המדינה, מבלי שניתנה שהות מספקת לחבריה להגיע ולהשתתף, ובמיוחד לחברנו שלנו – סגן יו”ר הכנסת ח”כ כרמל שאמה הכהן, ראוי שוועדת הכנסת וועדת האתיקה יקראו לו לסדר בגלל זה. פשוט התנהלות מופקרת בריונית, ומשולחת רסן של יו”ר הוועדה – ח”כ יואל חסון מקדימה.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הצעות לשיפור מצבו של המעמד הבינוני

אריק זיו ויזר

העיסקה להצלת שליט או – העיסקה להצלת לבני/מאת: שוש הלוי

אריק זיו ויזר

ההחלטה להעלות את גיל הפרישה של נשים ל-67 -מתכון לעוול חברתי

אריק זיו ויזר

“הכושי עשה את שלו – הכושי יכול ללכת!”

אריק זיו ויזר

הפיוס בין פתח לחמאס – אינו מבשר טובות

אריק זיו ויזר

על צדקנות ודמוקרטיה/מאת:שוש הלוי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן