20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
שוש הלוי - אופקים

מה כבר יועילו שלושה חודשי הקפאה נוספים, שלא הועילו – תשעת חודשי ההקפאה הקודמים ?

הרשו לי להיות סקפטית, באשר לתועלת שתצמח משלושת חודשי הקפאת הבנייה, שתובע אובאמה מישראל.

     הדרישה הנוספת של אובאמה מנתנייהו , לעוד שלושה חודשים של הקפאה בבנייה ביו”ש ובמזרח י-ם, מעוררת תהיות ותרעומת. שכן –  תשעה חודשים הם פרק זמן לא מבוטל, והיה לפלסטינאים כל הזמן שבעולם להגיע להסדר מדיני אילו באמת רצו בכך.

    אם נשחזר לרגע, את כל ההצעות המפליגות שהציעו ראשי קדימה, לבני ואולמרט, לפלסטינים, את -“תןכנית ההינתקות” שבמקום להביא בעקבותיה רגיעה, הביאה למטחי טילים , רקטות ופצמ”רים על יישובי “עוטף עזה” והנגב, ואת כל הנסיונות שעשו מנהיגים כמו ברק , רבין וביילין כדי לקדם הסכם שלום עם הפלסטינאים, נסיונות שתמיד, אבל – תמיד, הביאו בעקבותיהם אלימות גוברת וטרור משתולל ברחובות ערינו.

    ובכן, אם נעשה זאת, רק לרגע קט, נבין שהדרישה לשלושת חודשי הקפאה נוספים, אין לה על מה לסמוך והיא בבחינת -“כוסות רוח למת”, ותועלתה תהיה כקליפת השום.

   הגיעה העת, להראות לאובאמה את המציאות האמיתית של הסכסוך במזרח התיכון, ולבקש ממנו לפעול בדרכים אחרות, הגיוניות יותר, על מנת ליישב את הסכסוך הזה. אפשר כסיפתח, לדרוש מהחמאס לשחרר את געד שליט, ובהמשך- לדרוש מהפלסטינאים להתיישב אל שולחן המשא ומתן , ללא כל דרישות מוקדמות



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

עד כאן!-“תוכנית ההקפאה הזמנית” של נתניהו חוצה קווים אדומים.

אריק זיו ויזר

הודעה לחברים

אריק זיו ויזר

העיסקה להצלת שליט או – העיסקה להצלת לבני/מאת: שוש הלוי

אריק זיו ויזר

על המקל ועל הגזר

אריק זיו ויזר

“אורות לתעסוקה”: איזונים, בלמים ושיפורים/מאת:שוש הלוי

אריק זיו ויזר

שיר :מדינת ישראל – שוש לוי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן