17.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
נרי אבנרי

מה הבעיה, משקרים

יש שני יצחק רבין: יש את יצחק רבין האמיתי, ויש את יצחק רבין המיתוס. אין שום קשר בין השניים. יצחק רבין האמיתי היה מנהיג עם הישגים דלים- וזה בלשון המעטה- ויצחק רבין המיתוס היה מנהיג ענק… הלכתי לארכיון…


בלי שום הכנה מוקדמת, אני פותח ידיעות-אחרונות (12.6.12) ונתקל בראיון עם דליה רבין, וביתה נועה רוטמן. התירוץ הפעם- השתיים קיבלו הזמנה מהנשיא, להתלוות אליו לארה"ב לטקס, שבו נרקומן הכבוד פרס, יקבל מהנשיא אובמה את מדליית החירות.

כל ראיון עם אחד (או אחת) ממשפחת רבין מנוצל להפצת שקרים שתכליתם פיתוח וטיפוח המיתוס. "בנובמבר 95 נגמרה המנהיגות בארץ", קבעה הנכדה נועה, והוסיפה הערה בזכות המנהיגות של הרודן המושחת, עוקר היהודים אריאל שרון. לקראת סוף הראיון, הביעה הנכדה את ביטחונה שאלמלא נרצח- היה מנצח בבחירות.

בתחתית העמוד ראינו תמונה משותפת לרבין ופרס עם הכיתוב: "היריבות ההיסטורית נשתכחה". ובתשובה לאחת השאלות, גילתה דליה שהיא חשה מחויבות להפיץ את מה שהיא מכנה "מורשת רבין".

לא מוכרחים להגיד את האמת הלא נעימה על רבין, אבל מוכרחים לא לשקר. אני מתעב את תעשיית השקרים בטיפוח המיתוס. אני משוכנע שהשקרים פוגעים בכבודו. הירידה הקבועה של משתתפים בעצרת לזכרו- מוכיחה זאת.

יצחק רבין האמיתי לא היה צדיק גדול. דן מרגלית רמז שבפרשת הדולרים, לא הכול פורסם. רבין ידע לשנוא. תשאלו את פרס. את המתנחלים הוא כינה "פרופלורים". אנשים לא זוכרים, אבל בכל הסקרים שקדמו לרצח, נתניהו הביס אותו, לעיתים בהפרשים מביכים. זאת האמת ואין בילתה.

לעומת רבין האמיתי /- יצחק רבין המיתוס, היה מנהיג ענק, שאלמלא נרצח- היקום היה אחר. הפערים בחברה היו נסגרים, העוני היה מתפוגג, וערפאת, ששימש מקור השראה לכל הטרוריסטים בעולם, היה מכתת אקדחו לעט נובע, וחותם על כל נייר שהיו מגישים לו לחתימה, אם בנייר היה כתוב שתי מילים: שלום, ו-רבין.

לניפוח המיתוס יש תכלית אלקטוראלית. רבין היה ענק, רבין הנהיג את מחנה השלום, שזה אנחנו- הצביעו לשמאל! זה לא כל כך מצליח, בגלל שרבים (לא מספיק) מזהים את המניפולציה השקרית שבטיפוח המיתוס…

מורשת רבין-

יש השוללים קיומה של מורשת כזאת, ויש שמפיצים מורשת שהמציאו. מנקודת מבטי- מורשת רבין הכילה שני מסרים בולטים! הראשון, ארבע מילים: "בלי בג"צ ובלי בצלם", והשני שלוש מילים: חתרן בלתי נלאה.
ובאשר למשנתו המדינית: לפני שנטמן באדמה, מטפחי המיתוס השליכו לקבר הפתוח את שבועתו לירושלים השלמה, התנגדותו למדינה פלסטינית, וסלידתו האישית מפרס. אח"כ כיסו בעפר. כל מי שטוען ש"היריבות ההיסטורית נשתכחה", לא אומר אמת. רבין תיעב את פרס בשל אופיו, ואופי לא משתנה.

הלכתי לארכיון והעליתי שלושה סרטונים. בראשון, רבין ופרס ביחד ביום הרצח (אולי התפייסו אחרי). שפת הגוף מקרינה תיעוב הדדי. בסרטון השני, דן מרגלית רומז… הסרטון השלישי הוא סוכרייה… שופופו…


רבין ופרס – תיעוב הדדי 


דן מרגלית חושף 


סיוון רהב שואלת את רבין 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הארץ נגד האלוף עמידרור

יוסי שריד – חמקן פוליטי? חללית חמקנית פוליטית

אלי חזן

הוא ביקש שנקליט אותו, אז הקלטנו

אלי חזן

לא לחינם ילך האקדח אצל התותח

אריק זיו ויזר

אלי חזן, זה בשבילך

אלי חזן

איציק שמולי, זה בשבילך

אלי חזן
דילוג לתוכן