26.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
זאב בן יוסף

מדינה אחת לעם אחד

לא הכוח והעוצמה הפיזית יכריעו סופית את הסכסוך בין היהודים לערבים על ארץ ישראל. בטווח הארוך ינצח העם הנחוש יותר לזכות בארץ כולה, מהים עד לירדן.

 


בארץ ישראל יזכה מי שמחנך את הנוער שלו לדבוק באדמתו כולה ולהאמין שיבוא יום והוא יהיה ריבון על כולה.
היהודים ההוגנים מחנכים את הנוער שאפשר בהחלט להסתפק גם בחלק מהארץ.
הערבים מצידם מחנכים את הנוער שאסור לוותר על אף גרגר אדמה ושחייבים לשחרר את הארץ כולה, מהירדן עד הים, מֵעוּלם של היהודים שפלשו אליה וכבשו אותה.
כל עוד מתקיים מצב זה המשתקף בסרטון – ידם של הערבים על העליונה וביכולתם לזכות בארץ כולה. אם לא הם – אזי נכדיהם או ניניהם או בני ניניהם או צאצאיהם.
היום זה נשמע הזוי ליהודים המצויידים בעוצמה צבאית אדירה; אבל הערבים מצויידים בהמון סבלנות, המון אורך רוח, המון נחישות, המון אמונה ביעד הסופי – שחרור ארצם מהירדן עד לים. רק בעזרת תכונות אלה ניתן לנצח במלחמה, לא בעזרת עוצמה פיזית או גבולות ברי הגנה.
ולאחר הניצחון הסופי במלחמה – לא חשוב יהיה מי ניצח בקרבות שהיו לפני כן.
צפו ושיפטו בעצמכם.

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=jQvUZDiYSzc

 

הכותב, זאב בן-יוסף, הוא עיתונאי, פובליציסט, עורך כתבי עת, איש הסברה ויחסי ציבור מזה יובל שנים, בעל תואר ראשון במדע המדינה ויחסים בינלאומיים מהאוניברסיטה העברית, משלים בה תואר שני בפילוסופיה של המדעים.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פרופ’ מנחם לוין ז”ל – בית”רי, לוחם ומדען

אריק זיו ויזר

מֵעַבְדוּת לְחֵרוּת אמיתית

אריק זיו ויזר

לִקחי שוֹאָה ועצמאות

אריק זיו ויזר

נטע זר והזהות האמיתית של הליכוד

אלי חזן

בלימת האנטישמיות ומעגל הדמים

אריק זיו ויזר

סכנת הסכמי בודפשט-מינכן

אלי חזן
דילוג לתוכן