20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי דעות

לשקר מצביע היטב על המציאות

הציבור חושב שהח”כים שלנו יצאו לקייטנה של 4 שנים. בנימין לשקר מוכיח אחרת

 

חברי הכנסת החדשים מבלים היום בכנסת בסדרה של הרצאות וסדנאות למידה.
זה הזמן המתאים לדבר על תנאי העבודה שלהם. כמי שעבד עם חברי כנסת, אני יכול להעיד שמדובר בעבודה מטורפת וסיזיפית, בשכר לא כזה גבוה יחסית למה שאנשים מקבילים יכולים לקבל במשק, ובתנאים מאוד גרועים. כל מי שביקר בלשכה של ח״כ יודע עד כמה הם קטנים ולא מכובדים. ליועצים הפרלמנטרים יש חדר קטן שכבר היו דחוק עבור שניים, עכשיו כשהם שלושה זה בלתי אפשרי לחלוטין. אי אשפר לזוז כמעט.
וגם שלושה עוזרים זה לא הרבה יחסית לכמות העבודה ובעיקר לאיכותה. יש בהחלט מקום להוספת עוד עוזר או יועץ מקצועי.
מספר הח״כים הוא גם בסך הכל די קטן. cכמעט כל המדינות האחרות יש יותר חברי פרלמנט כולל מדינות קטנות מישראל. בנוסף במדינות רבות קיימים פרלמנטים אזורים או דברים מקבילים שאחראים על הרבה תחומים שנמצאים תחת סמכותם של חברי הכנסת שלנו בישראל.
עומס העבודה גדול מאוד. חברי הכנסת בקושי יכולים לתפקד בוועדות וללמוד את החומר ולדעת על מה הם דנים ומצביעים. וכל זה לפני שמכניסים את העבודה הפוליטית נטו והצורך להיבחר שוב. במפלגה כמו הליכוד זה אומר שחצי מהזמן לפחות מוקדש לשטח – אני לא רואה את זה כדבר שלילי לגמרי כי זה מאפשר להישאר מחובר למציאות ולאנשים האמיתיים אך זה כמובן מוגזם.
כולם מסכימים שצריך להעלות את מספר חברי הכנסת בלפחות 60, אבל אף אחד לא מעז להציע את זה מחשש לתגובה הציבורית העוינת. לדעתי זו טעות. צריך להוסיף עוד 60 חברי כנסת ולמה לא לבחור אותם בשיטה אזורית, מה שיחזק את היצוגיות הגאוגרפית וגם את היציבות בנוסף לאיכותה של עבודת הח״כים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פה קבור הכלב מאת:עומר דוסטרי

אריק זיו ויזר

השלום שיביא נתניהו

אריק זיו ויזר

האם ניתן להבטיח את שלטון הימין ? שאלה ובצידה הצעה…

שמוליק חרמש

“לדעת לשמוע”

עזריאל צפר

עשה לך רב?

אלי חזן

לקח קטן ממהפכה עקובה מדם

זהר טל
דילוג לתוכן