23.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי דעות

למה אצביע מח”ל עם נתניהו?

דביר זיו מנוער הליכוד מסביר באופן רציונאלי למה הוא יצביע מח”ל. להלן הנימוקים

 

יותר מ10 שנים הוא מחזיק בהגה, בתפקיד הכי קשה, הכי מאתגר, הכי לא פשוט. ראש הממשלה הזה שמותקף בוקר בוקר שעה שעה, בחר בשליחות, בחר בעבודה הקשה, בחר לתת מעצמו 12 שנים של עבודה הכי קשה= להיות ראש הממשלה.

משגע אותי שבעולם כולם אוהבים ומעריצים אותו, ורק במדינה שלנו כולם כפויי טובה, כולם מלכלכים, מכפישים, מסיתים. מדביקים לו פרשות כמו פרשת הצוללות שאין לו שום קשר לזה, מנסים להפיל אותו בכל האמצעים ולמה? אין לי מושג. פשוט עצוב לי כי אני רואה איך הוא עובד קשה מסביב לשעון עמוק לתוך הלילה, ואנשים כפויי טובה תוקעים לו סכין אחרי סכין בגב. המנהיג הזה מנסה לעשות כאן רק טוב, בונה את המדינה שלנו, מגן עליה, נלחם עליה וכולם פשוט גומרים לו על החיים. עצוב לי.

המנהיג הזה שככה אתם קוראים לו, וככה אתם עושים לו, זה בן אדם שלא נח לרגע, זה בן אדם שחצי מחייו עובד בשביל כל אחד ואחת מאיתנו.

לפני שאתם קוראים לו שקרן, מושחת, עבריין, רודף כבוד, נהנתן, לפני
שאתם ממשיכים לתקוף את משפחתו, לפני שאתם הולכים ומסיתים נגדו בכל האמצעים העומד לרשותכם, בואו לא נשכח…

בואו לא נשכח שמדובר בבן אדם שאיבד את אחיו במלחמה, את חבריו, שנפצע בעצמו בשביל שאתם תחיו כאן בביטחון, שנלחם בשבילכם תוך כדי סיכון משמעותי לחייו בשביל שאתם כפויי טובה תחיו כאן בביטחון. את זה בואו לא נשכח. הוא מתעסק חצי מחייו למעננו תוך כדי מחיר קשה ולא פשוט שהוא משלם, ואנחנו. אנחנו? כפויי טובה 

הבן אדם הזה שאתם קוראים לו “נהנתן”, זה בן אדם שיכול בשניה אחת לעצור הכל, לשים סוף להכל, לשים סוף למסכת השקרים וההכפשות שהוא ומשפחתו עוברים יום יום, שעה שעה, במשך עשור, ופשוט להתפטר וללכת לעשות הרצאה במיליונים בחצי שעה, תוך כדי שהוא חיי חיים של מלך. אבל לא. הוא לא בחר בכיף.

הוא יכול להחליט לעשות היום נאום של 20 דקות להגיד שהוא מתפטר לשים סוף להכל, לחקירות, להכפשות, להסתות, ולקחת את המשפחה שלו לארצות הברית לחיות שם כמלך, חיים של מלך. אבל לא, הוא בחר בשליחות תוך כדי שהוא סוחב על הגב את כל מסכת השקרים הבלתי נסבלת הזאת.

אמת? יותר מפעם אחת שאלתי את עצמי,
למה הוא צריך את זה? איך הוא לא יוצא חולה מזה?
אבל אז הבנתי שהוא קרוץ מחומר מיוחד, שהוא בחר בשליחות, בעבודה הקשה, הוא בחר להמשיך להחזיק בתפקיד הכי קשה במדינה תוך כדי שהוא עובר הכפשות ומטיחים במשפחתו שקרים שאין להם שום קשר למציאות, בדיוק כמו פרשת הצוללות שמקשרים את נתניהו לנושא, למרות שהוא לא חשוד בכלל.

וגם בעניין עזה כולם כועסים.

ראש הממשלה שוב הוכיח שהוא המבוגר האחראי, שהוא יודע מה לעשות איך לעשות ומתי לעשות. למרות שתקפו אותו מהימין ומהשמאל, הוא לא נכנע ללחצים הפוליטים ופעל בשיקול דעת מול חמאס, כפי שהוא פועל בשנים האחרונות.

תגובות נחרצות יותר ממה שישראל הנחיתה על החמאס, היה מביא אותנו לעימות מיותר ולא נכון. הדרג הצבאי אמר בבירור שמלחמה עכשיו מול עזה זה לא דבר נכון לישראל. הדרג הצבאי אמר בבירור שמלחמה עכשיו מול עזה תחזיר אותנו לאותו מקום שאנחנו עכשיו.

ישראל לא שותקת למתקפת הרקטות, עובדתית ראינו את צה”ל תוקף יותר מ100 יעדי טרור בחמאס ואחד מהם לישכתו של איסמעיל הנייה.
צה”ל נתן כאן תגובה קשה אבל לא נחרצת שתביא אותנו לעימות מיותר שאנחנו לא צריכים.

היד של כולנו קלה על המקלדת, כולנו פתאום נהפכים לאנשי ביטחון ומנסים ללמד את ראש הממשלה שחצי מחייו עוסק בביטחון המדינה, איך צריך להתנהל מול חמאס. אורן חזן ויאיר לפיד שאקדח לא יודעים להחזיק עכשיו מעלים סרטונים ומנסים ללמד את ראש הממשלה מה צריך לעשות.
אבל אני סומך על בנימין נתניהו שהוא עושה את מה שצריך לעשות.

בנובמבר האחרון שקבלנו את היותר מ500 רקטות לעבר ישראל, שוב היה כעס של אזרחי ישראל לעבר ראש הממשלה נתניהו. ואז הוא עלה ואמר בבירור שיש דברים שאנחנו לא יודעים, דברים שבגללם עימות מול עזה זה לא נכון לעכשיו. ועובדתית קבלנו את מבצע “מגן צפוני”, שגילינו מנהרות חזבאלה, וצה”ל הצליח להרוס אותם מבלי ללכת להסלמה בצפון.
ושוב יש דברים שהם יודעים, ואנחנו לא יודעים.

כפי שאמר ראש הממשלה: “שאתה נכנס, אתה לא יודע איך אתה יוצא”.
חברים לסיום, אני לא רוצה עימות מיותר שיביא לנו לוחמים מתים, עוד הלויות, עוד סיכון אזרחי, עוד פעם מדינה שלמה תהיה מושבתת. אני ואתם לא רוצים את זה.

עצוב לי ממה שעושים לראש הממשלה שלי.
עצוב לי שהוא צריך לראות שאומרים על רעייתו שהיא “מכשפה”, על הבן שלו שהוא “גזען חשוך”, מכפישים נגד אחיו שהוא גיבור ישראל אמיתי.
ביבי פטריוט ישראלי, ביבי מלך אמיתי, ביבי הוא פשוט האבא של המדינה שלנו, הוא אהוב בעולם כלכך על ידי מנהיגי העולם, ועל ידי אזרחי העולם.
אבל כאן בישראל כולם כפויי טובה 

נתניהו בחר בשליחות ובעבודה הקשה, וזה כי הוא יודע כי שהוא ראש ממשלת ישראל אז ישראל נהפכת לחזקה יותר, משגשגת יותר.

אני מודה למנהיג הענק הזה שהביא את המדינה שלי למעצמה עולמית עולה, שמנהיגי העולם נוחתים כאן בישראל וחותמים על הסכמי שיתופי פעולה בין המדינות, שהכלכלה כאן משגשגת וחזקה, שיש לנו את העשור הביטחוני השקט ביותר. אני מודה למנהיג הענק הזה שבקושי זכה וראה מזה כיף, הוא ראה את העבודה הקשה והלא פשוטה, הוא ראה תמיד את השליחות למען המדינה, הוא ראה תמיד את ביטחון המדינה. תודה ביבי.! תודה. תודה אדוני ראש הממשלה שאתה מהבוקר עד הבוקר של מחרת, רק עובד עובד ועובד, רק נותן מעצמך נותן נותן. וכל זה בשביל להבטיח את העתיד שלנו כאן בישראל.

לא סתם אמרו גדולי הדור שאתה מנהיג ענק, אני מאמין להם.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

רוחו של דנג

אלי חזן

ריבונות עכשיו

עומר אריכא

לקהילת הלהט”ב לא יהיה נציג טוב יותר מאמיר אוחנה

אריאל אילוז

חרוץ, חברתי ומבטיח- הכירו את ח”כ אופיר כץ

הזמנה להשקה של פורום “אהבת ישראל”

מערכת ליכודניק

פרשת השבוע – פנחס

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן