16.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

לודאי בשפיץ – רפי קטשווילי

ליכודניק גאה להציג את פועלו של רפי קטשווילי – איש הליכוד בלוד העומד מול אתגרים אדירים

 

אחד הדברים המרתקים בליכודניק הוא המפגש עם פעילי ליכוד שונים בכל הארץ. אין ספק שאחד המעניינים ביותר הוא רפי קטשווילי מלוד. מדוע ? משום שסיפור חייו משקף את הצלחתה של מדינת ישראל. 

קטשווילי, איך לא, נולד בגיאורגיה. בגיל 13, בתחילת שנות ה – 70 עלה לארץ. "את בר המצווה שלי חגגתי כבר כאן" אומר רפי בחצי חיוך. כיום הוא אב לארבעה + ארבעה נכדים… 

בצבא שירת כע' רס"פ בבקו"ם ולאחר מכן, זמן קצר לאחר שחרורו, החל לעבוד במפעל עץ לבוד בע"מ מ – 1980 עד 1994. 

קטשווילי הוא איש ליכוד נאמן. הוא הצטרף לתנועה ב – 1982 ומכהן כחבר מרכז התנועה מ – 1991. ב – 1994 נבחר להסתדרות מטעם הד – הליכוד דרכנו וכיום הוא מחזיק תיק התחבורה בהסתדרות – במרחב השפלה. 

 

בבחירות האחרונות לעיריית לוד הוצב במקום ה – 4 ברשימת הליכוד והצליח להיבחר שעה שהליכוד קיבל 4 מנדטים. "ראש הממשלה אמר לראש הרשימה יאיר רביבו שהיה משבץ אותי במקום ה – 7 ואז היינו מקבלים 7 מנדטים" אומר רפי שהפך לאחד הפעילים המזוהים ביותר עם הליכוד בלוד. 

כמו כן, מכהן רפי כיו"ר סניף הליכו בעיר והוא יו"ר ארגון אחל"ה – ארגון חברים למען הקהילה שעוסק בעזרה לנזקקים ומקיים פעילות עניפה. 

מסר לאומה ?

"שכולם יצליחו וישגשגו ושנחיה בדו קיום". 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יום הולדת לדן רזניק – ליכודניק מאחל מזל טוב

אלי חזן

מתגעגעים לאוסנת מארק

עינר אביב

ליכודניק משתתף בצערם של ליאת פחימה ודוד מגידיש

אלי חזן

אימו של אפי להב מירושלים נפטרה

אלי חזן

אופירה נגד מירי : ועכשיו הזעם של חברי מרכז ואנשי עסקים

אריק זיו ויזר

ליכודניק מאחל מזל טוב למשפחת מיכאלי לרגל בר המצווה של הבן

ליכודניק
דילוג לתוכן