30.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

לא נקבל עוד כתרמית אוסלו

מנדי ספדי חלוק על נתניהו ועל בנט 

 

 

"נראה כי המהומה סביב הצהרת ראש הממשלה ותגובות השר בנט, על השארת יהודים בשטחי יהודה ושומרון תחת שליטה פלסטינית, במידה ויימסר השטח לידיהם במסגרת הסכם, נראית כהתלהמות שמחטיאה את המטרה, שאם כן עניינו של ראש הממשלה להציג את הפלסטינים כסרבנים, ועניינו של השר בנט להזדעק לעזרת קהל בוחריו, שהרי כאן איבוד העשתונות הוא דו סטרי, וחזקה על אבו מאזן לדעת לנצל את שתי העמדות לטובתו" כך אמר הבוקר מנדי ספדי במפגש עם נוצרים תומכי ישראל מארה"ב .

מנדי ספדי הוסיף: " אם אכן מאמציו של מזכיר המדינה האמריקאי קרי חפצים בתהליך שיסיים את הסכסוך בין ישראל והעולם הערבי, לפני חתימה של ישראל על כל הסכם אפשרי, מחובתו של קרי להביא לאישור ההסכם קודם כל ע"י כל הפלגים הפלסטינים הקיימים ביהודה ושומרון ורצועת עזה, וכן הפלגים הפלסטינים בתוך מדינת ישראל של אחמד טיבי וראאד סלאח, שהרי במצב הקיים היום למחרת ההסכם יקומו הפלגים הנוספים ויכפרו בהסכם, ויכריזו מלחמת שחרור של יפו ועכו וחיפה, ועם ישראל ימשיך לחיות תחת מתקפות טרור, שיוצדקו ע"י גורמי שלום הזויים שיוסיפו וידרשו שחרור האדמות מהכיבוש הציוני " .

מנדי ספדי סיכם: " שיח החרשים שמתנהל מזה שני עשורים חייב להיפסק, ולפני שאנו יושבים על מדוכת המו"מ עלינו ללמוד את התרבות של הצד האחר, ולהבין את השפה של הצד האחר, ולפי זה לפעול ולנהל את המו"מ בשפה שלהם ובכפיפות לתרבות שלהם, עם ישראל אינו מסוגל עוד לעבור את התרמית של אוסלו ושל גירוש גוש קטיף, והשליח האמריקאי חייב ללמוד ערבית לפני שיעלה על המטוס בוושינגטון די סי. , ולדעתי כדובר השפה והתרבות הערבית, לא יקום ולא יהיה הסכם שלום שיסיים את הסכסוך, וזאת לא בגלל שישראל לא חפצה בשלום, אלא כי מנהיגים במדינות ערב וארגונים אסלאמיים לא יאפשרו להסכם כזה להתקיים, ולא יאפשרו שהתהליך יעבור את שלב המו"מ " .



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ליכודניק אמיתי מצביע מחל בצפת

אריק זיו ויזר

מי ממשיך את ז'בוטינסקי היום?

אריק זיו ויזר

מירי רגב: "קחו את הדו"ח בפרופרציות"

אריק זיו ויזר

האומה – גיליון חגיגי לשנת היובל

אלי חזן

ציפורה אור-טל דווקא הצביעה לאיתן

אלי חזן

המטה החרדי : מתנגדים למתווה ועדת פרי

אלי חזן
דילוג לתוכן