20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
מדי אלוני

כן, או אנחנו או הם/מאת: מדינה(מדי) אלוני

נדמה לכם שהאירועים בעכו עברו בשלום ועכשיו כל אחד ינוח על זרי הדפנה בשקט ובביטחון. בשנה שעברה דרסו ילדה בכפר תבור היה זה צעיר ערבי שנהג במהירות מופרזת בערב כיפור. השנה היה זה נהג מעכו שנסע בשכונה יהודית כדי להכעיס ואני לא מאמינה להתנצלות שלו. השטח רותח וזו שאלה של זמן עד שיפרוץ המשבר הבא עד להתלקחות ממש, כולם מטאטאים זאת מתחת לשטיח אבל האבק יפרוץ.
מה יהיה בשנה הבאה? אלוהים יודע. חמאס תמך בערביי עכו "המסכנים הנרדפים ע"י העם היהודי הכובש והנורא" אפילו חיזבאללה בלבנון, כמה מפתיע הזדהה עם ערביי עכו "השקטים והנחמדים האלה שרוצים לחיות
בשקט ובשלום אבל היהודים היהודים אוי אוי אוי איך שהם מדכאים את הערבים". הערבים הטובים שלא מזדהים עם המדינה היהודית, שלא עומדים דום ביום הזיכרון, שההמנון לא מדבר אליהם בכלל, ישראל מבחינתם היא לא מדינה יהודית אלא מדינה לכל אזרחיה בשלב הזה כמובן עד שהדמוגרפיה תכריע אותה. חוץ מלעשות ילדים ולקבל דמי ביטוח לאומי ישראל מעניינת אותם כקליפת השום. אז למה שיכבדו את היום הקדוש שלנו? נכון שאין חוק האוסר על ערבים לנסוע ביום כיפור, אז א' ליכוד יקר תרימו את הכפפה ותחוקקו חוק כזה, וב' ומי אוסר על יהודי להיכנס למסגד בצום הרמדאן עם אוכל? וכאן ההבדל הגדול אנחנו לא נעשה את זה, אנחנו עם תרבות אחרת מנטאליות אחרת מתחשבת, יותר מדי מתחשבת. 
סעו לגליל, לנגב, ליפו, חיפה, מי יכול להסתובב שם בכלל ? המשטרה מפחדת מהם או שאולי זו מדיניות מכוונת של פייסנות ? אם לא תטרידו אותם הם יהיו בסדר . ביטלו את הפסטיבל וטוב שכך, העסקים שלהם יפסידו אולי ככה הם יבינו. "התרבות תנצח" אמר יו"ר אמ"י, האומנם? או שהוא תמים או שהוא טומן ראשו בחול. אין עם מי לעשות תרבות, אין עם מי לעשות שלום אין עם מי לעשות עסקים, אין עם מי בכלל לדבר, עם כל הצער והכאב זה או אנחנו או הם, אין כאן מקום לשני עמים לשני לאומים , הרי במצב הזה כולנו נהיה ליברמן, לא תהיה ברירה אחרת, רק שליברמן לא ישתפן פתאום ויקפל את הדגל של הפרדה בייננו לבין הערבים, על מי נוכל לסמוך על הליכוד האימפוטנט?



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יא ראבכום תפסיקו לריב:/ מאת:מדינה(מדי)אלוני

אריק זיו ויזר

האם הכל פוליטיקה או שביבי מתמרכז?/מאת:מדינה(מדי) אלוני

אריק זיו ויזר

גאון נדיב ואכזר: מאת: מדינה(מדי) אלוני

אריק זיו ויזר

המפץ הנגדי ותשובה לוייזר: מאת:מדינה (מדי)אלוני

אריק זיו ויזר

כבר היינו "בסרט הזה /מאת מדי אלוני

אריק זיו ויזר

כבוד השופט/ מאת: מדינה(מדי) אלוני

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן