23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

כמאה אנשי עסקים בתל אביב יפו השתתפו בכנס תמיכה בסגן ראש העיר ארנון גלעדי

כמאה אנשי עסקים בתל אביב יפו השתתפו בכנס תמיכה בסגן ראש העיר ארנון גלעדי בכנס שנערך אמש ב"חלונות הגבוהים" בתל אביב, בנוכחות ח"כ גדעון סער. גלעדי, הממונה על פיתוח עסקים ונכסים בתל אביב- יפו סקר בפני הנוכחים חלק מפעילותו למען קהילת העסקים בתל אביב יפו במהלך הקדנציה הנוכחית, שכללה הקמת מנהלת ומעוף עסקים לעידוד ופיתוח עסקים, קדום חקיקה בנושא הקלות בארנונה לעסקים בעת שיפוץ רחובות בקרבת בית העסק וכדומה "לאורך כל הקדנציה ניסינו למצוא את האיזון בין המגורים לתושבים לעסקים.. אני מתכוון להמשיך ולפעול בנושא העסקים , לפשט את הליך רישוי העסקים ולנסות להוביל חקיקה לרישוי עסקים".

ח"כ גדעון סער, יו"ר השדולה למען תל אביב בכנסת, קרא לתמוך בליכוד בתל אביב ובארנון גלעדי כדי להמשיך ולפעול לקידום העסקים בתל אביב יפו, וסיפר כי מצא בארנון שותף ובן ברית בגישה זו, "אנחנו משתפים פעולה לאורך השנים בנושאים רלוונטיים לציבור שחי ומבלה בתל אביב"

כנס התמיכה הסתיים בקריאה של אנשי העסקים לתמיכה בליכוד בראשות ארנון גלעדי בבחירות המקומיות שיתקיימו ב-11.11.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

רשימת המועמדים הסופית למועצות הערים

אריק זיו ויזר

רוח חדשה ורעננה בקרב דוכני הליכוד בעיר רעננה

אלי חזן

סניף חדש לליכוד ברעננה

אריק זיו ויזר

לוד מאיצה : מרציאנו מתארגן לבחירות המוניציפליות

אלי חזן

טירת הכרמל מחכה לבית הדין

אריק זיו ויזר

ישראל כץ במפגש חברי ליכוד בבית טובה מעוז במעלות-תרשיחא

אלי חזן
דילוג לתוכן