18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי כללי

יש עתיד לגאטס עם לפיד

בנט ונוער הגבעות מסוכנים לימין, לפיד השכפ"צ של בל"ד, אישה בראש ארגון המורים, כמה מתפקדים לברקת,הברית סיסי ביבי,הליכודיאדה סיפור הצלחה, התקציב של כחלון ונתניהו.

בנט מסוכן למחנה הימין
מיד עם היבחרו של טראמפ לנשיאות קפצו הזויי הימין בראשות בנט על הגגות והתגרו באובמה. נתניהו, בחושים שלו הבין את גודל הסכנה וביקש משרי הממשלה לא להצהיר הצהרות ולא להיפגש עם אנשי הממשל הנכנס, אך אלו שאלוקים הוא הסגן שלהם ציפצפו. הגדיל לעשות בנט שטס לארה"ב ונפגש עם בכירים מאנשי טראמפ ומיד הוציא הודעה כדי להראות לנתניהו שהוא לא סופר אותו. אז בנט, ניצחת בספין והפסדת בקרב למען המדינה, עכשיו נדאג להזכיר לך כי אתה ולא אחר אשם במחטף האחרון במועצת הביטחון של ההחלטה כנגד התנחלויות, שאתה ונוער הגבעות אחראים להרס ההתיישבות ביהודה ושומרון.


בל"ד מכה שוב:

בליכוד כבר קראו לפסול את מפלגת בל"ד מהאפשרות להתמודד לכנסת. כן, בית המשפט העליון מונע פעם אחר פעם את מניעת התמודדות של מפלגה התומכת בטרור נגד המדינה. אולי הגיעה הזמן עכשיו להוציא את חברי בל"ד מהכנסת ולהכריז על בל"ד כארגון טרור, וכל מי שחבר בארגון מקומו בכלא, נקודה.

בשארה, זועבי וגטאס, אין הבדל בינם לבין כל טרוריסט שמחפש לחסל את המדינה היהודית. צריך לזכור שגרעין האידאולוגיה של בל"ד הוא שארץ ישראל שייכת לסוריה הגדולה. בשארה היה חסיד של משטר הטובח בבני עמו. אז צריך להבין שבבל"ד מאמינים ברצח והשמדה לא רק של יהודים אלא גם של ערבים, ולכן מקומם של מנהיגי בל"ד הוא מאחורי סורג ובריח.


חוק ההדחה והחרפה של לפיד והמחנ"צ:

מיד עם פרסום פרשת ח"כ הטרוריסט הפעיל השר זאב אלקין את חוק ההדחה לשם הדחתו של גאטס מהכנסת. מי שלא חתמו מהליכוד הם השרה גילה גמליאל ובני בגין, כל זה היה עד בוקר יום חמישי. כאשר פורסם כי השניים לא הצטרפו לבקשת ההדחה של גאטס, לאחר דקות אחדות נכנעה השרה גילה גמליאל והודיעה כי היא מצרפת את החתימה שלה וטוב שעשתה זאת. עכשיו נשארו לפיד ומפלגתו והמחנה הציוני, אם הם מצטרפים חבר הכנסת הטרוריסט יראה את הכנסת מהכלא ורק מערוץ 99 .

אך המפליא הוא שיאיר לפיד שניסה בשנה האחרונה להתחפש לאיש ימין לא מסכים להדיח טרוריסט מהכנסת, מהלך זה מוכיח כי לפיד הוא איש שמאל קיצוני כמו חבריו במפלגה כמו שלח ואחרים .
לפיד מוכיח לעם בישראל כי הוא לא ימין ולא מרכז אלא שמאל הבונה על שיתוף פעולה עם המסוכנים באויבי ישראל.
פוליטיקאי הרואה את עצמו כמועמד לראש ממשלה והולך נגד המיינסטרים הלאומי מוכיח שוב למה הוא לא יכול להיות ראש ממשלה.

מה שברור הוא שלפיד בסירוב שלו מבייש את הכנסת, כי כל זמן שהטרוריסט נהנה ממעמד של חבר כנסת זאת בושה וזה תקדים שבפעם הראשונה יש חבר כנסת הנמצא במעצר. מדהימה העובדה שהכנסת תידרש להצבעה שלו כי מבחינת החוק חייבים להיות מאה ועשרים חברי כנסת, למצב הזה בדיוק נועד חוק ההדחה המחייב אישור של 90 חברי כנסת . לכן מוזר שלפיד והמפלגה שנקראת המחנה הציוני לא מיישרים קו עם רצון העם להדיח את הטרוריסט.


אישה בראשות ארגון המורים:

השבוע נפל דבר, יו"ר הארגון נאלץ להיפרד מהכיסא מכיוון שהוא עומד בפני כתב אישום.
אבל הדבר היותר מעניין הוא שהחליפה אותו אישה ובכך נפתח פתח שסוף סוף בארגון שהרוב המוחלט נשים תעמוד בראשו אישה. אף פעם לא הבנתי כיצד זה שבארגון שרובו נשים נבחר גבר.
נקווה שכל האשמות נגדו יתבררו כלא נכונות, רק שברור שמעכשיו תעמוד בראש אישה.


הברית סיסי את ביבי:

הברית עם סיסי התחזקה כבר במבצע צוק איתן, אז היא זה סיסי שהיה הגורם שתיווך בין החמאס וישראל על הפסקת אש. בעת ההיא ממשל אובמה ניסה לכפות הפסקת אש. כאשר ארה"ב פעלה שטורקיה וקטאר יובילו את המהלך, נתניהו נשאר נאמן לברית עם סיסי עד להשגת הפסקת אש

נזכור כי בעת ההיא נפתלי בנט היה גורם מתסיס רק כדי לקבל כותרות בתקשורת אז נבין כי המדיניות של נתניהו אז היא שהניבה את פירות המהלכים המדיניים היום.
אין ספק כי העמידה של נתניהו אז הוכיחה את עצמה כדרך הנכונה .


ניר ברקת, כסף ומתפקדים:

השבוע יצאה הודעה כי ברקת פקד חמשת אלפים מתפקדים חדשים. באגף המחשב בליכוד נראה הרבה יותר מגיחוך על ההודעה הזאת, מכיוון ששם יודעים את האמת והמספר הזה רחוק ממה שהם רואים בפועל.
הטענה של מטה ברקת היא כי ההתפקדות היא דרך האינטרנט. טוב, אז אומרים, מה שיותר מדהים הוא שניר ברקת נמנע מלהודיע על ההתמודדות שלו כדי שיוכל לשפוך כסף מבלי שיצטרך לתת דין למבקר המדינה וכך הוא יכול להעסיק דרך החברה של אח שלו בעלי תפקידים. זאת הסיבה שבעת הפרסום של המפקד ראינו את קטי שיטרית טוענת שהיא לא מטה ניר ברקת אלא עובדת בחברה של האח.
וזהו פרט מעניין: האם ניר ברקת מנצל חברה עסקית למען הפעילות הפוליטית שלו ???


תקציב דו שנתי:

כחלון ונתניהו העבירו את תקציב המדינה בקלילות. מול אופוזיציה מקרטעת כחלון היה בשיאו כשעלה על דוכן הכנסת והציג את לפיד במערומיו. כחלון לקח את מצע לפיד בבחירות והציג עשייה מול דיבורים של לפיד ומפלגתו. אין ספק כי כחלון נאם בצורה טובה כאשר שם על השולחן מול חברת הכנסת אלהרר שניסתה להגיב.
שר האוצר הזכיר לה כי היא הצביעה על לקיחה של תקציב של 40 מיליון שקל מטיפולי שיניים של ילדים, כחלון אמר אם אני הייתי במקומך אז לא הייתי מצביע על לקיחת כסף מטיפולי שיניים, את נתת ליאיר לקחת את התקציב מהילדים. מה לילד בשדרות לא מגיע טיפולי שיניים? משם המשיך וביקש מחברי יש עתיד להסתכל במצע שלהם מהבחירות ואמר לה שמה שהם הבטיחו הוא ביצע הרבה יותר טוב.


הליכודיאדה הופכת למסורת:

לאחר ההצלחה בשנה שעברה, כאשר התחילו להכין את הליכודיאדה השנה היה חשש אצל המארגנים כי אולי לא יצליחו לשחזר את ההצלחה מהשנה שעברה, אך מתברר כי החשש היה לשווא.
כבר עכשיו הביקוש לחדרים עבר את השנה שעברה בהזמנות, ובעקבות זאת רוב הנהגת הליכוד מתכוונת להתייצב בליכודיאדה ויש כבר שרים וחברי כנסת שמתארגנים לקראת הליכודיאדה. אין ספק כי היוזמה של מושיקו פסל ומשה בן זקן הולכת להיות הצלחה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

רוני גט א לייף…

הרויזיוניסט

בחזרה ל – 73' – פרק שני : כיצד חוסל הדור הצעיר בתנועה

אלי חזן

בשמאל מצאו קרש הצלה הומאניטרי להצדיק פרישה מהממשלה

מערכת ליכודניק

מיקי לוי לקח ללב, דרעי לקח מהקופה הציבורית

אריק זיו ויזר

הבחירות לכנסת ה-22: מערכת בחירות כפי שמעולם לא הכרתם

אריק זיו ויזר

עתירה למחוזי נגד התמודדותו של לניאדו

מערכת ליכודניק
דילוג לתוכן