26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
הכנסת

יש ניסים בתאוריה

לאחר עיכוב של שנים ביוזמת יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ כרמל שאמה הכהן  הועדה אישרה היום שינוי תקנות כך שמבקשי רישיון נהיגה לאופנוע מכל הדרגות, יהיו פטורים ממבחן עיוני

ועדת הכלכלה בראשות ח"כ כרמל שאמה הכהן אישרה היום  27.12.2011 מתן פטור ממבחן עיוני לבעל כל אחד מדרגות רישיון הנהיגה באופנוע שיש לו רישיון נהיגה מדרגה B לפחות. עוד אישרה הועדה כי הפטור מחלק המבחן המעשי העוסק בנהיגה בדרך ימשיך לחול כבעבר, על מי שיש לו רישיון לדרגה B 3 שנים לפחות והוא מבקש רישיון נהיגה מדרגה 2A (אופנוע עד 125 סמ"ק). התקנות יכנסו לתוקף מיום פרסומם ברשומות (צפי מה1.4.2011).

ח"כ שאמה הכהן ציין בישיבה כי מדובר על תיקון עוול שכן אין צורך בתיאוריה נוספת שכן התמרורים וכללי הנהיגה הם אותם כללים. לאחר אישור התקנות מסר ח"כ שאמה הכהן כי הוא מברך את הנהלת משרד התחבורה על שינוי הגישה שכן לא חכם ולא יעיל לבקש מבחן עיוני שעוברים מדרגה לדרגה.

יצוין שח"כ שאמה הכהן משמש גם כיו"ר שדולת רוכבי הדו גלגלי בכנסת שרובם צעירים וסטודנטים ובשנה האחרונה פעל רבות לקידום הנושאים למען ציבור רוכבי הדו גלגלי .

 

ח"כ שאמה:"אישור הפטור מהתיאוריה היום בוועדה הוא המנה הראשונה בתהליך תיקון עיוותים בענף הדו גלגלי, המנה העיקרית היא הפחתת תעריפי ביטוח החובה לרמות ברות השגה לרוכבים"



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

"פרויקט תעלת הימים נמשך כסדרו, נושא הצלת ים המלח הוא הנושא הראשון במעלה"

אריק זיו ויזר

מנסים למנוע רפורמות

אריק זיו ויזר

ח"כ לימור לבנת בתגובה לתוצאות הפריימריז בקדימה:

אריק זיו ויזר

רגב של תקווה לאוהדי הכדורגל

אריק זיו ויזר

ח"כ אקוניס יוזם:ריבית חיובית על יתרת זכות-כבר מהשקל הראשון!

אריק זיו ויזר

"ההסכם מנציח מונופוליזם בגז וכובל את העם – הוא טוב לטייקוני הגז ורע לאזרחי ישראל"

אלי חזן
דילוג לתוכן