26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
מדי אלוני

יא ראבכום תפסיקו לריב:/ מאת:מדינה(מדי)אלוני

לבני אמרה ככה, ברק אמר את ההיפך, אולמרט נזף בברק, לבני עקצה את
אולמרט וביבי בינתיים משקיף מהצד ושולח את נציגיו (גדעון סער) כדי להגיב ולהגיד
כולכם לא שווים כלום רק הליכוד יכול. ראבכ , תפסיקו לריב כבר. החיילים
עוד בשטח, היישובים עדיין סופגים אש, המשפחות עם החששות והדאגות ליקירהם, חלק דואגים לפרנסה בעקבות המלחמה, אז תעשו טובה באמת תפסיקו לריב כמו ילדים. במדינה דמוקרטית יש שיטה לבחור את המובילים, זה לא חדש לנו, בסופו של דבר הציבור ילך לקלפי ויאמר את דברו, אתם חושבים שהוא מתרשם מהמריבות שלכם? מאיך שאחד מלכלך על השני בעיקר דרך המקורבים ויועצי התקשורת. העליהום שאתם עושים אחד כלפי השני לא משרת אף אחד, כדאי שהיועצים יסבירו לכם את זה. שמעתי היום (יום א' רשת ב')
(לא בפעם הראשונה) את יועציהם של השלישיה (ברק, לבני, נתניהו) והרגשתי רע. אחד נכנס לתוך דבריו של השני , השלישי כדי שישמעו אותו מגביר עוד יותר את קולו ומה התוצאה? בליל של מילים לא ברורות ולא מובנות כשהמנחה שותק(ירון דקל במקרה הזה)
במקום להסות אותם ולקיים דיון שאפשר להבין משהו. חבל, חבל מאוד, כל הארבעה(האזרחיים) תיפקדו מעולה במלחמה הזו( ברק, לבני,נתניהו ואולמרט) אתם רואים כשרוצים אפשר, האם אנחנו צריכים להיות במצב מלחמתי כל השנה כדי שתהיו ביחד? כדי שתעשו את מה שטוב למדינה ולאזרחים? זה ממש חבל כל אחד מהמועמדים לראשות הממשלה הוא טוב ואיכותי, נלך לקלפי נבחר את הראש ואחר כך יש מקום לכולם, גם ביבי, גם ברק, גם לבני, גם סילבן, גם ליברמן, גם זבולון אורלב, תאמינו לי אפשר להסתדר רק אל תריבו זה הורס כל חלקה טובה בארץ. אם אני ובעלי נשואים כבר 37 שנים עם כל הקצוות שלנו (הוא צפוני אני דרומית הוא חילוני אני מבית דתי הוא אשכנזי אני מזרחית ) אז זה אפשרי, פחות אגו, יותר אהבת המעשה מאשר שכרו לא לחשוב שכולם אפסים רק אני ואני ואני והדברים יסתדרו, הרי אתם מתכוונים להוביל אותנו את העם את הציבור אז ראבכום תעשו טובה תפסיקו לריב כי יש לנהל מדינה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כבר היינו "בסרט הזה /מאת מדי אלוני

אריק זיו ויזר

המפץ הנגדי ותשובה לוייזר: מאת:מדינה (מדי)אלוני

אריק זיו ויזר

מכתבה של מדי אלוני על שיטת הבחירות

אריק זיו ויזר

איפה הבושה?/מאת: אלוני מדינה (מדי)

אריק זיו ויזר

לא בועה: מאת: מדינה(מדי) אלוני

אריק זיו ויזר

פורום הרצליה "מכה" שוב:מאת: אלוני מדינה (מדי)

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן