24.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
פלאש 90
יומן פוליטי

חסר ברק-ת

פלאש 90
ניר ברקת

תירוש איבדה את הטעם, שטייניץ עובד קשה על הכנס, מבחנו של נתניהו, מי מדיר את הנשים,איידה באר שבע, הסודנים וקדימה.

 ראש עיריית ירושלים ניר ברקת התנהג השבוע ממש כטירון פוליטי כאשר הצהיר על נכונות לויתורים טריטוריאליים  בשכונות בירושלים לרשות הפלסטינית. ברקת הוא משל של תופעה של אישים פוליטיים שנוהגים להצהיר הצהרות מדיניות ללא הבנה מהותית, ככל הנראה, של המחיר שנידרש לשלם בעבור העניין ותוצאות הלוואי הנלוות לכך. כך נהג ראש העיר ירושלים ניר ברקת כאשר הביע נכונות לותר על שכונות בירושלים. גם אלה אשר מסכימים איתו עשויים לשאול : למי הוא רוצה לוותר? למי יעביר את סמכויות השלטון? לאבו מאזן? עוד מנהיג שעוד מעט ימסור את השלטון לאיסלאם הראדיקאלי. ניר ברקת איבד כל כיוון ומפקיר את ירושלים לידי החמאס.

צילום פלאש 90
תירוש לא טעים
רונית תירוש הופיעה בתקשורת והתאוננה על מחירי ספרי הלימוד. אנו לא שכחנו אבל היא כנראה שכחה שהיא כיהנה בשנים באחרונות גם כמנכ”לית משרד החינוך ומאז 2006 רונית היא חברת כנסת וצריך לזכור כי כיהנה בתקופה שקדימה הרכיבה את הקואליציה .
חשוב לי לומר לרונית :  הפתרון לא בדרך המיושנת שלך. הדרך היא רק ע”י מעבר דיגיטלי כאשר ספרי הלימוד יעלו לרשת האינטרנט וכל תלמיד יקבל לוח קריאה דיגיטלי. כך גם באמצע השנה יוכלו לתקן. העלויות זולות. אך את כבר יודעת את כל זה רק שאת מעדיפה כותרת על פתרון.
איוב
בשבוע שעבר כתבתי כי איוב חייב לפייגלין את מקומו בכנסת כי פייגלין תמך בו בכל לב. איוב הגיב כי ואמר כי  “המחנה הלאומי תמך בי ולא הייתי ברשימות של מנהיגות יהודית. יותר מכך,  אני אעמוד בראש המטה של נתניהו לפרימריז לראשות התנועה. אני איש ביבי”. רשמתי לעצמי.

שטייניץ מציג : לילה לא שקט
הכנס של גלעד ויריב היה אחד הכנסים המשמעותיים ביותר בתנועה. היה בו בכנס הזה מרכיב של כל שכבות הליכוד: ממייסדים ועד צעירים מכל רחבי הארץ. הכנס היה הצלחה גדולה ויצר תזזית בלשכת שר האוצר לקראת הכנס המסורתי של שר האוצר, עד כדי כך שיובל החל להרים טלפונים לחברים באופן אישי כדי להזמין אותם לכנס. נראה מה יהייה ביום ראשון.

מבחנו של נתניהו
נתניהו עומד למבחן לא קטן ב – 31 בינואר. צריך לזכור כי האתגר שלו כפול מכיוון שיהיו סניפים עם הסכמה ולכן לפעילים לא יהיה אינטרס להביא מתפקדים לקלפי. כפי הנראה במטה נתניהו יחפשו את הדרך לעורר הצבעה בסניפי ההסכמה כי הסיוט הכי גדול של נתניהו לקום בבוקר של הראשון בפברואר עם פייגלין שהגיע לשלושים אחוז הצבעה.

נשים מדירות נשים

כאשר אנו רואים נשים מתמודדות אנו חשים מהי הדרת נשים. הן במקום להאדיר את עצמן הן מבקשות להדיר את היריבות שלהן. חבל שכך הן עושות כי בסוף הן מקלקלות לעצמן. אולי הגיע הזמן שיפרגנו

היידה אחדות 
סניף באר שבע מאוחד.

אחרי הרבה שנים הגיעו אנדרה אוזן, אורה כדורי, יואב לאביוד ושמעון בוקר להסכמה לקראת הועידה והם איחוד את הסניף.
בשיחה עם האיש של נתניהו שמעון בוקר, קרא שמעון לנתניהו: “עכשיו הזמן לאחד את הכוחות ואתה צריך את סילבן לימינך”.
הסודנים

מדינת ישראל נמצאת בבעיה עם הסודנים. רק אנשי קדימה שוכחים כי הם הביאו עלינו את הצרה צרורה הזאת. בעת הממשלה הקודמת באה אשת ראש הממשלה הגברת עליזה אולמרט והביאה עלינו את הסודנים. היא התערבה נגד הגירוש שלהם ואנחנו משלמים מחיר יקר. צרת החוץ בעת היא הייתה לבני. לבני לא הבינה מה שבחור צעיר אחר הבין והחל להיאבק בתופעה. קראו לו יהודה פואה והוא זה שלקח על עצמו את המאבק. כנראה שמה שיהודה הבין לבני לא תבין לעולם.

מערכת אכיפת חוק ?

מערכת אכיפת איבוד ישראל 
מערכת אכיפת החוק שוב מאבדת את עצמה לדעת. זאת המערכת שמעדיפה את חנין זועבי על חיילי צה”ל. רק בשבועות האחרונים אנו עדים להתקפה על חרדים והמתיישבים ביהודה ושומרון ואת חנין זועבי מעבירים בלי למצות את הדין.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כבל חדש

אריק זיו ויזר

למה הפרטה של המצודה – יומן פוליטי – אריק זיו

אריק זיו ויזר

מי שלא רצה את ברק, קיבל גם את ברק וגם את מופז

אריק זיו ויזר

מיקי לוי לקח ללב, דרעי לקח מהקופה הציבורית

אריק זיו ויזר

מי יחליף את ניר ברקת

אריק זיו ויזר

איש השנה של ליכודניק : אורן הלמן

אלי חזן
דילוג לתוכן