19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

חמש נקודות לשבת

עובד קראוס בחמש נקודות למחשבה שלכם בשבת הזאת 



1

“נוכלות ברמה הגבוהה ביותר… רמאות בינלאומית… שקרים מקצועיים…” אלו רק חלק מהקומפלימנטים הולכים וגואים כנגד לשכה אחת והראש שלה – אצל אחד השרים הבכירים שלנו. המשך יבוא.


2

איזה כיף לביבי. יש לו גם תוכי וגם עכבר ניסויים. דרך האחד יכול להעביר כל יוזמה בעקיפין כשהידיים ידיו והקול קול התוכי ודרך השני הוא יכול לעשות ניסיונות שגם אם נכשלים אז עכבר הניסויים נכשל ולא הוא.


3

יגאל סרנה, ההומניסט הגדול מידיעות אחרונות, מתגעגע בטור אישי במוסף לשבת לזמנים אחרים. הוא, שמבכה את היחס שלנו לפליטים, הציג תמונת ראווה של המודל שלו: רוצח אלטלנה, לא פחות. הומניזם?!


4

בוז’י הרצוג מצטלם כמו פאתט עם שלט של “אהבת חינם”… פחחח. מפלגתו שממנה יצאו הסזון, השואה החברתית, משטר הצנע, טבח כפר-קאסם, בית הספר לשחיתות ועוד תופיני תופת – היא שנאת החינם בהתגלמותה!


5

איתן כבל מזדעק מרה על השתלטות נתניהו על התקשורת. זה מה שמפריע לו. מעולם לא שמעתי את דעתו של חבר הכנסת לוחם העוולות הזה למשל בסוגיית חטיפת ילדי תימן. מה, יכול להיות שכבל לא יודע או שהוא מעדיף לטמון את ראשו בחול מבושה שהוא חבר במפלגה שאחראית לכך?

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

חזן מאיר לשטרסלר

אריק זיו ויזר

כששומרי הליכוד פגשו את זאב ז’בוטינסקי לראשונה

אריק זיו ויזר

סליחה! ” אבל הגיע הזמן להשיב אש לעבר מקורות הירי”

אלי חזן

הטור לשבת של אבי רוזן

אלי חזן

פניית תושבי מגרון “לא להריסה”

אריק זיו ויזר

חשבון נפש לפני בחירות 2013

אלי חזן
דילוג לתוכן