19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

ח”כ חוטובלי אנחנו לא נהפוך לקדימה ב’/מאת: משה ספיבק

עשרות תושבים הגיעו לסניף הליכוד ביום חמישי שעבר, למפגש עם חברת הכנסת ציפי חוטובלי, צעירת הח”כים בכנסת המכהנת. לצד הפעילים הוותיקים והמוכרים, נרשמה נוכחות מוגברת גם של תושבים מרמת בית שמש והשכונות החדשות, רובם דוברי אנגלית, כשהבולטים ביניהם ארי סוננברג וצבי ווליצקי. חלקם הגדול משתייך לחטיבת ‘מנהיגות יהודית’ בראשותו של משה פייגלין. כמו כן, נרשמה נוכחות מוגברת של צעירים רבים, שהחלו לאחרונה להתארגן תחת השם ‘קבוצת תגר’, המונה חיילים משוחררים, סטודנטים ואקדמאיים, רובם יוצאי ‘מעוז ביתר’ בהנהגתם של אסתר שטרית ויוסי לבקוביץ’. על הנעשה ברמה הארצית, מסרה ח”כ חוטובלי: “יש רצון לשמור על האידואולוגיה שבשמה עלינו לשלטון. אנו מעוניינים באחדות עם כמה שיותר סיעות אך לא במחיר הפיכתנו לקדימה ב’ או עבודה ב’. אנו, כח”כים, דואגים לשדר זאת אך חשוב שגם השטח ישדר את המסרים המתאימים. הכנסים הללו, בהם חברים רבים, ובעיקר צעירים, מפגינים נוכחות ובעיקר אכפתיות, הם חלק מאותן פעולות שצריכות לחזק את צמרת המפלגה שמירה על הקו האידיאולוגי שלנו. כיום יש מין תחושה שלצעירים לא אכפת. למשל, פחות ראשי אגודות סטודנטים מזוהים עם מפלגות כבעבר. אני מודעת לתדמית שיש לפוליטיקה בכלל ולכנסת בפרט וכמי שנמצאת בפנים, אני מודעת שיש דברים שצריך לתקן, אך זהו מקום הרבה יותר רציני ממה שחושבים. רוב הח”כים הם אנשים רציניים, בעלי כוונות טובות ורצון להשפיע בכיוון חיובי, שבאו לכנסת מתוך ידיעה כי זה המקום להשפיע ולשנות. במהלך הדיונים על חוק הקרקעות הגיעו למשכן נציגים של תנועות נוער שבאו לומר את דברם. זה היה מרגש לראות את תמימות הנעורים בין כתלי משכן הכנסת. כח”כית הצעירה בכנסת המכהנת, אני רואה חשיבות לקיים מפגשים שכאלו בעיקר עם צעירים”.
על המצב הפוליטי אמרה חוטובלי: “זה טבעי שיש לפעילים טענות. זה קיים במפלגות רבות וברוב המקרים זה מתעצם ככל שהמפלגה גדולה יותר. כרגע הזעזועים הם במפלגת העבודה, עקב הוועידה שהייתה שם השבוע וההחלטות שנתקבלו. אם הזעזועים שם יימשכו הבחירות הבאות תהיינה מעניינות יותר והתשובה לשאלה מי ימין ומי שמאל עשויה להיות שונה בתכלית מבעבר”.
לאחר סיום דבריה, ענתה ח”כ חוטובלי לשאלות המשתתפים, שעסקו בנושאים מקומיים וארציים כאחד. נציג הצעירים, יוסי לבקוביץ’, סיכם: “יש לנו מטרה להחיות פה את הסניף בכלל ואת נושא הצעירים בפרט. בכוונתנו לקיים מפגשים נוספים כאלו ופעילויות נוספות בין המפגשים”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בבית של שלום

אריק זיו ויזר

פורום גליל ועמקים- חברתי זה לעשות

אריק זיו ויזר

אנרכיסטים משתלטים על הליכוד

אריק זיו ויזר

המאבק הציוני בפוסט-ציונים האמריקנים / מאת: ח”כ דני דנון

אריק זיו ויזר

כותב הכתבה אריק זיו, תרשה לי לפתוח בכך שאת נעל בן נעל,-יוני פרי/טוקבק שהוקפץ

אריק זיו ויזר

מזל טוב לחברנו, רפאל טרבלסי ליום הולדתו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן