19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

“חייבים לבנות בכל מקום, ובמיוחד ביהודה ושומרון”

שר התחבורה חנך כיכר במחלף ‘שער השומרון’ והורה במהלך הסיור להקים כיכר בכניסה לשערי תקוה

שר התחבורה והבטיחות בדרכים ישראל כץ חנך היום (ג) בביקורו בשומרון בטקס רב משתתפים את הכיכר במחלף “שער השומרון”, המשרתת את תושבי הישובים שערי תקוה, עץ אפרים, אורנית ואלקנה.
לפני הטקס סייר השר כץ בישוב שערי תקוה, מלווה בראש המועצה האזורית שומרון גרשון מסיקה, מנכ”ל המועצה אשר פאהן ויו”ר ועד הישוב גדעון עידן. מנכ”ל הישוב חיימון בלומנפלד, ראש המועצה גרשון מסיקה וחברי הועד הציגו בפניו את הצורך בהסדרת התנועה בכביש אלקנה-שערי תקוה-אורנית,   עקב ריבוי התאונות והצורך הבטיחותי במקום.
בישיבת העבודה שהתקיימה במקום אמר השר כץ כי יש לפעול להסדרת התנועה ולהקמת כיכר ביציאה מהישוב שערי תקוה בהקדם.
מיד לאחר מכן התקיים טקס חנוכת הכיכר במחלף “שער השומרון”.
הטקס נערך במעמד שר התחבורה והבטיחות בדרכים ישראל כץ, ראש המועצה האזורית שומנרון גרשון מסיקה, יו”ר מע”צ מיכה גולדמן, ראש מועצת אורנית שלומי לנגר, ראש מועצת אלקנה צדוק זהוראי ויו”ר ועד הישוב שערי תקוה גדעון עידן.שר התחבורה ישראל כץ אמר בטקס:          
“הכיכר אותה אנו חונכים היום היא דוגמא לפרוייקט תחבורה שמחזק את איכות החיים של התושבים, במועצה האזורית שומרון, במועצה המקומית אורנית ובמועצה המקומית אלקנה.
המדיניות שלנו היא השקעה וחיזוק הפריפריה בעשיה ובצמיחה”.
השר כץ יצא כנגד אפליית תושבי השומרון לרעה, והצהיר: “צריך שיהיה שיוויון, התושבים כאן צריכים לקבל מה שכל אזרח מקבל. אני מאחל לכולנו בהצלחה בהמשך חיזוק הארץ הזאת. אנו חייבים לבנות בכל מקום, ובמיוחד ביהודה ושומרון, דווקא על רקע כרסום שמנסים לחולל במעמד האזור”. השר פנה אל ראשי המועצות שהשתתפו בטקס ואמר להם: “אני עומד לעזרתכם”.
יו”ר החברה הלאומית לדרכים (מע”צ), מיכה גולדמן, סיפר על התכניות להקמת הכיכר בדחיפת ראש המועצה האזורית שומרון גרשון מסיקה וראש המועצה המקומית אורנית לשעבר צביקה מה יפית.
גולדמן סיפר על שר התחבורה לשעבר חיים לנדאו ז”ל שכביש חוצה שרומון קרוי על שמו. לקול מחיאות הכפים של המשתתפים אמר גולדמן , לשעבר סגן שר החינוך בממשלת רבין מטעם מפלגת העבודה, כי ללא קשר לדעות שונות יש לתת לאזור השומרון בהחלט את כל ההשקעות שמגיעות לו.
 ראש המועצה האזורית שומרון גרשון מסיקה סיפר בנאומו על המלך עמרי שזכה לשלוש דורות מלוכה היות ובנה עיר בישראל – את שומרון העתיקה.
אנו מודים לשר ישראל כץ על עזרתו לבניין השומרון בתחום התחבורה.
הבניה השומרון איננה אינטרס אישי שלנו כתושבי ומיישבי האזור, הבניה היא משימה לאומית שממשלת ישראל, יחד עימנו, מחוייבת אליה בחובה שהיא זכות. אלפיים שנה התפללנו לחזור  וליישב את ארץ ישראל, וכיום כשזכינו לכך אנו מחוייבים לעשות זאת – למען עם ישראל בכולו דורנו ולמען הדורות הבאים”.
ראש המועצה המקומית אורנית שלומי לנגר הודה לשר על פעולתו להקמת הכיכר.
בסיום הטקס הגיש מנכ”ל הישוב שערי תקוה חיימון בלומנפלד לשר שי בשם התושבים לאות תודה.
הטקס נחתם בגזירת הסרט ובשירת התקוה.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הסתדרות העובדים הלאומית בסימן כחלון וכץ

אלי חזן

הצלת מוזיאון – מרתף השואה

עזריאל צפר

פרס ירושלים הוענק לגרשון מסיקה

אלי חזן

מדמון עם המפגינים

אריק זיו ויזר

ארנון הקפלניסט

הרויזיוניסט

שלמה מדמון על ראובן בן

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן