18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

חג האורים והתודה של סער / מאת: זאב בן-יוסף

אותו ערב של חג האורים, הערב בו חגגו אלה ששמחו על הניצחון הגדול והמוצדק כל כך של גדעון סער, שסימל תקווה לאורות גדולים הנדלקים בליכוד מתחדש, ערב בו בחר ח"כ סער להודות למאות פעיליו וחבריו, ביום השני של חג החנוכה בו אנו חוגגים התחלה של גאולה וחרות. סער בחר במתכוון במקום הפריפריאלי של לוד ולא במקום הנוח הרגיל בתל אביב, כדי לחזק ולהדגיש את רצונו לחזק את השטח ואת הפריפריה, להשקיע יותר בכל אלה בישראל שדרושים להם תמיכה, חיבוק והתייחסות מיוחדת. "כששאלו אותי כמה מקומות לשריין על הבמה למכובדים", סיפר סער, "עניתי שכל המכובדים ישבו יחד איתי למטה, עם כל הפעילים והחברים, ולמעלה על הבמה תוצב רק החנוכייה, כי בתמצית – זוהי הרוח האמיתית של הליכוד".
סער בירך תחילה את נבחרי הפריימריז שהגיעו לאירוע – קטי שטרית שנחלה ניצחון מזהיר במחוז ירושלים, ח"כ חיים כץ, אופיר אקוניס, שגיב אסולין, עו"ד יריב לוין, מירי רגב, גילה גמליאל. ח"כ רובי ריבלין, שהוגדר כנשמה שבליכוד, זכה לתשואות רמות כאשר סער הגדיר אותו כנשיא הבא של מדינת ישראל. לתשואות סוערות במיוחד זכה אדמסו אללי שבית הדין קבע שיישאר במקום אליו נבחר.
סער ציין שמערכת הבחירות שלפנינו גורלית לעתיד ילדינו ונכדינו, לפיכך אין לדבר על תיקים אלא יש להשקיע את כל המאמצים כדי שהליכוד בראשות נתניהו יהיה בשלטון, וחוץ מזה לא קיים דבר.
סער הטיח ביקורת נוקבת בממשלה שהמליכה את החמאס בעזה ועכשיו מדברת בכמה קולות ומבטאת את מה שהליכוד ניסה ללמד אותה תמיד – למוטט את שלטון החמאס בעזה, כשהיא מגלה שוב את קוצר ידה.
סער הדגיש שרק עם הליכוד בשלטון נוכל לצאת לדרך אחרת לפתרון המצוקה הביטחונית והכלכלית. הליכוד כבר הוכיח שהוא יכול ואלה שבשלטון צריכים ללכת הבייתה.
"מערכת הבחירות, תהיה קשה", אמר סער, "ואנו חייבים להיאבק על כל קול. אנו חייבים להחזיר למרכז את הציונות, חייבים להחזיר את הערכים היהודיים למערכת החינוך שלנו, כי זה בנפשנו".
סער צופה עלייה גדולה מארה"ב ובהכרח צריכים העלייה וההתיישבות לחזור למרכז המחוייבות הלאומית שלנו בישראל, שכן זכותנו על ארץ ישראל משולבת בזכותנו לביטחון לאומי ואישי. ההתיישבות איננה רק הביטחון של המתיישבים, אלא גם הביטחון של כל תושבי המדינה, של כולנו. "יש לנו מחוייבות בסיסית", סיכם סער, "לצדק חברתי ולחיזוק הפריפריה, לזכויות האדם, לשיוויון אמיתי, מחוייבות לכל אלה שממלאים חובתם למדינה, מחוייבות לעתיד טוב יותר".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

החלטת מועצת הביטחון 242: ההישג הדיפלומטי הכביר שישראל עלולה לאבד /מאת:דורי גולד

אריק זיו ויזר

אפשר גם אחרת,ליכודניק מונה לתפקיד מנכ"ל משרד ממשלתי

אריק זיו ויזר

ראש מועצת יבנאל, רוני כהן: "אייצג נאמנה את תושבי הצפון"

אלי חזן

צעירי הליכוד בפ"ת בשבוע פעילות לקראת חג הפסח

אריק זיו ויזר

מפגש פסגה של ראשי הפורומים, ראשי הסניפים, חברי המרכז ופעילים מרכזיים בליכוד

אריק זיו ויזר

שבירת שיגרה – ערב קצת שונה בסניף צפון מזרח תל אביב

אלי חזן
דילוג לתוכן