18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
אברהם פריד

חגיגת יום ההולדת שלי

בעקבות יום ההולדת לנשיא – או שלא … 

 

הרעיון לארגן  לי יום הולדת חגיגי ומעניין עולה ויורד מסדר היום זה כשני עשורים, אך לאחרונה לקראת חודש אוגוסט הקרוב שיעגל לי את שנת השבעים לחיי, ניסו בסביבתי לגנוב רעיונות מחגיגות אחרות, שנערכות בצנעה רבה של נשיאנו האהוב שמעון פרס אשר השנה מעגל את שנת התשעים שלו עד 120!

וכך צוות ההכנה שהתארגן מטעמי נפגש בחשאיות עם הוועד המנהל של חגיגות התשעים של שמעון וניסו ברוח הימים האלה של חיסכון והתייעלות להגיע להסדרים ושיתוף פעולה עם המופעים שהוזמנו כבר, ולהביאם למופע השני(שלי) בחצי המחיר וכך לחסוך עלויות, היינו מוכנים גם להתיישר עם התאריכים אך המחירים שלהם (קלינטון, ברברה ועוד…) היו בשמיים….

היות והאירוע שלי ממומן מכספי הפרטי ומחסכונותיי ולא מכל מקור אחר, החליט הצוות שלי בישיבה משותפת לוותר על המופעים ההם של נשיאנו ולהסתפק במופע המשפחתי שלי עם נכדיי, ילדיי אחיי, אחיותיי, אימי ורעייתי שיחיו עד 120! וכל חבריי הטובים.

לא ישלחו הזמנות מוקדמות!

 

 

פריד אברה

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

למה, איווט, למה?

אלי חזן

שיטת אחריי המבול

אלי חזן

איפה המאפיה

אריק זיו ויזר

שבוע של חגיגות

אלי חזן

ארנונה למתים

אלי חזן

חזרה ליום הכיפורים

אלי חזן
דילוג לתוכן