32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
הכנסת

ועדת הכלכלה מקשה על החברות הסלולאריות

ועדת הכלכלה אישרה צעדים מהותיים שיקלו על כניסת מפעילים חדשים לשוק הסלולר

ועדת הכלכלה של הכנסת אישרה הבוקר (29.11.2010), שורה של צעדים מהותיים שמטרתם להקל על כניסתם של מפעילים חדשים לשוק הסלולר.  

הועדה אישרה תיקון לחוק המאפשר למפעילים חדשים בתחום הסלולר, הקלות שיסייעו לו להתחרות בשוק הקיים באמצעות הסכמי נדידה מפוקחים בין הרשתות.

משמעות הנדידה היא שמפעיל חדש יחויב לפרוס בשלב הראשון  עשרה אחוז מתשתית האנטנות ויוכל להשתמש בתשתית של המפעילים הקיימים לשם מתן שירות לכלל האוכלוסייה, זאת עד שיפרוס תשתית משלו בזמן קצוב של בין 7-10 שנים. מדובר בתיקון מהותי שכן הוא יסייע לכניסה מהירה של מפעיל חדש לשוק, דבר שיעודד את פתיחת שוק הסלולר לתחרות.

יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ אופיר אקוניס: "הובלנו היום את הצעד המהותי והמכריע ביותר בדרך לפיצוח הטריאפול בשוק הסלולאר. התיקון שאישרנו היום מסיר את חסם הכניסה הגבוה ביותר לשוק הסלולארי – פריסת התשתית אשר עלותה מסתכמת בעשרות ומאות מיליוני שקלים. מתוך הבנה שקיים כשל שוק בתחום, אנו ממשיכים במרתון חקיקה שיביא למהפך בשוק הסלולר בישראל ולהורדת תעריפים למשתמשים כבר בשנת 2011".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אם מישהו היה צריך עוד הוכחה: ליברמן לא ימין

אריאל אילוז

הכרה חד צדדית במדינה פלסטינית לא תקדם פתרון באזור

אריק זיו ויזר

יו"ר הכנסת : יש לעגן בחקיקה איזונים רחבים ביחס לחוק חופש המידע

אלי חזן

ראש הממשלה מעדכן את שרי הליכוד

אריק זיו ויזר

ד"ר גבי אביטל יתמודד בפריימריס הקרובים בתנועת הליכוד

אלי חזן

ח"כ פיניאן במסלול עוקף פוליו

אלי חזן
דילוג לתוכן