18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

התמרמרות בקרב פעילי הליכוד על שורה של מינויים שעשה ראש הממשלה בנימין נתניהו ועל כך שלא שילב פעילים בולטים של התנועה במערכות השלטון

בקרב פעילים רבים של הליכוד מורגשת בימים האחרונים תחושה כי למרות נאמנותם לתנועה ולראש הממשלה בנימין נתניהו בתקופות הכי קשות כשהפופולאריות שלו הייתה בשפל,הם לא שולבו במינויים במערכות השלטון בעוד אופורטוניסטים ואנשים "שקפצו על העגלה ברגע האחרון" זכו לתפקידים בולטים.

הדבר בא לידי ביטוי בכנס של "במת המייסדים וותיקי התנועה" שהתקיים אמש במצודת זאב בהשתתפות עשרות פעילים. נאומו של האלוף במילואים עוזי דיין שהשתתף בכנס זכה לתשואות ולאהדה,לאחר שסיים לנאום נאמו אחריו מספר פעילים מרכזיים.בדבריהם הם הביעו התמרמרות קשה על חוסר ההגינות ואוזלת היד במלאכת המינויים וכדוגמא הביאו את שאדם מכובד ומוכשר כאלוף עוזי דיין שתרם רבות לביטחונה של המדינה ולחברה הישראלית,לוחם ומפקד מהולל וממשיך עד עצם ימים אלה בפעילויות חברתיות ופוליטיות בהתנדבות,לא שולב בתפקיד ראוי במערכות השלטון. האלוף דיין הגיב לדברים האיפוק רב ובצניעות והדגיש שהאחדות היא הדבר המרכזי כרגע.

שמעון שלוש הוותיק והמוכר שפועלו ותרומתו ידועים לכל אמר בכינוס כי תנועה שמכבדת את עצמה צריכה לדאוג קודם כל למכובדים וראויים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מכתב לחברי המרכז "ביטול המע"מ על הפירות וירקות "

אריק זיו ויזר

העסקתו של ניר חפץ תדון במזכירות?

אריק זיו ויזר

הבית היהודי והליכוד – שתי המפלגות של הציבור הדתי-לאומי

אריק זיו ויזר

פרשה אקטואלית:פרשת וישב /מאת:זאב פז

אריק זיו ויזר

ההספד של ברוך נתח על יהודית בנד

אריק זיו ויזר

רשימות המועמדים ליו"ר הנהלות ומועצות הסניפים

אלי חזן
דילוג לתוכן