20.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

הרב אמסלם : "הליכוד היא המפלגה של עמך ישראל"

בלעדי לליכודניק : הרב חיים אמסלם בראיון לאלי חזן בנוגע להצטרפותו לליכוד

 

 

רשתות האינטרנט עסקו היום לא רק בשחרור האסירים ובסיפוח הבקעה כי אם גם בשאלת הצטרפותו של הרב חיים אמסלם אל תנועת הליכוד. הדבר מעורר לא רק עניין אלא התלהבות בליכוד פנימה הואיל והרב אמסלם נחשב לאישיות ציבורית בעלת ערך גבוה בעל אידיאולוגיה ציונית וחרדית אך מקורית. הצטרפות שלו למפלגה עשויה להוות בסופו של יום מה שקרוי "משנה משחק" ( Game Changer).

 

"אין זה סוד שמאז הבחירות קיבלתי אין ספור פניות מחברי ליכוד, מנבחרים מובילים ועד חברי סניפים וחברי מפלגה, להצטרף אל התנועה", אומר הרב אמסלם.

 

מי מנחיל את הרעיון ?

 

"קבוצת פעילים בולטת ב"עם שלם" והבן שלי דוד חושבים שזה הדבר הנכון. יותר מכך, נפגשתי עם לא מעט ח"כים ושרים מהליכוד שביטאו בהתלהבות תמיכה ברעיון".

 

ראוי להדגיש : הרב אמסלם מייצג עבור לא מעט ליכודניקים את הפנים היפות של הדת היהודית המסורתית העומדת בניגוד גמור לכיוון שאליו הלכה ש"ס ושיצר אנטגוניזם בקרבם. בבחירות האחרונות הוא זכה ב – 63 אלף קולות אשר כמעט הובילו את תנועתו, עם שלם, אל הכנסת.

 

איזה קשר אתה רואה בינך ובין הליכוד ?

 

"הליכוד היא מפלגה קרובה אלי. הבט בחבריה הרבים, בגישתם אל המסורת ואל הדת ובכיוון אליו הם חותרים ותבין למה אני מתכוון. הליכוד היא במידה רבה מפלגה מסורתית אבל באופן מקורי. אמנם לא הצטרפתי עדיין למפלגה אך המהלך של הפעילים שלי להתפקדות למפלגה נעשה בידיעתי. הדבר משמח אותי משום שאני אוהב את חברי הליכוד וחש מחובר אליהם באופן אותנטי. זה הבית של עמך ישראל והחרדים מוכרחים למצוא שם את מקומם".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

למה הקופים מגינים על נתניהו

אריק זיו ויזר

פוקס: אולמרט מנוע משפטית מלשוב לראשות קדימה

אלי חזן

אלי עמר לראש הממשלה : "אל תשכח את חצור הגלילית"

אלי חזן

תומכים באיוב

ליכודניק

ישראלים. צעירים. שמרנים.

אריק זיו

החלטות שגויות

מורן שמואלוף
דילוג לתוכן