26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

הקלף המנצח של ארדן : דורון אביטן

דורון אביטן הוא היועץ המקצועי החדש של השר גלעד ארדן. דומה כי הפעם ארדן בחר בצורה מוקפדת אך איכותית ושמר על הקו הראוי ממנו בבחירה 

 

דורון אביטן, לשעבר יועצו של ח"כ ציון פיניאן, בן תנועת הליכוד ואיש עם עבר בטחוני מרשים, מונה על ידי השר להגנת העורף והתקשורת גלעד ארדן ליועצו המקצועי החדש. 

 

דורון אביטן הוא בן תנועת הליכוד מטבריה. היה בשנים האחרונות יועצו של ח"כ ציון פיניאן. בעברו ותק של 13 שנה בשירות הביטחון. הבחירה של ארדן מפתיעה לטובה : שכן, לפני מספר שבועות דווח בליכודניק כי ארדן מתנער מליכודניקים וכי הוא החליף את מרבית הצוות שעבד עימו בשנים הקודמות והביאו אל המקום השני בפריימריז. 

 

ואולם, דומה כי הפעם שמר ארדן על הקו הליכודי. במקום למצוא מינוי חיצוני הוא בחר דווקא באביטן אשר כישוריו מתאימים, השכלתו מתאימה והוא מתאים כמו כפפה ליד, בעיקר למשרד להגנת העורף, אשר ניסיונו הביטחוני ישמש לו כלי או ניסיון מהעבר אותו יביא לתפקיד. 

 

ליכודניק ימשיך לעקוב והוא מאחל בצלחה לשר ארדן וליועצו אביטן בתפקידיהם. 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ג'ודי גנבה את ההצגה

אלי חזן

ביהדות התורה עדיין מתלבטים במי לתמוך

אריק זיו ויזר

"הנגבי לצעירים" – יעקב מאור בעקבות הכנס אמש של סגן השר צחי הנגבי

אלי חזן

הפנים החדשות של הליכוד – הכירו את עומרי אקוניס

ליכודניק

רשימת הקלפיות בפריימריז לראשות התנועה

ליכודניק

הפנים החדשות של הליכוד – הכירו את מוטי אוחנה

אריק זיו
דילוג לתוכן