21.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

הצעת חוק המכירה לראשונה במעמדן של המכינות הקדם צבאיות בישראל ומסדירה את תקצובן ע”י המדינה,

ח”כ לימור לבנת שהעבירה לאחרונה הצעת חוק המכירה לראשונה במעמדן של המכינות הקדם צבאיות בישראל ומסדירה את תקצובן ע”י המדינה, השתתפה בפאנל מדיני-בטחוני בנושא המכינות הקדם צבאיות ב- “מרכז מורשת בגין” ונשאה את דברי הסיכום.
ראש המכינה הקדם צבאית למנהיגות ע”ש יצחק רבין ויו”ר משותף (עם הרב משה הגר ראש המכינה, בית יתיר) לוועדת ראשי המכינות הקדם צבאיות, עו”ד דני זמיר, ותלמידי המכינות הרבים שמילאו את האולם מפה אל פה הודו לח”כ לימור לבנת על שלקחה את המושכות לידיה ודאגה להמשך קיומו של מפעל חשוב זה.

ח”כ לימור לבנת:
“מפעל המכינות הקדם צבאיות גדל וצומח בקצב מרשים. הצעת החוק שהעברתי נועדה לעגן את מעמדן של המכינות הקדם צבאיות, הן הדתיות והן החילוניות והיא מעשה ציוני, ערכי ובעל חשיבות ממעלה ראשונה. מפעל המכינות הקדם צבאיות הנו אחד המפעלים הציוניים והחשובים ביותר שמנו צומחת שכבת הפיקוד החשובה של צה”ל והמנהיגות האיכותית של החברה הישראלית. לפעילת המכינות הקדם צבאיות יש קסם מיוחד. יש כאן נוער שמעוניין לתת ציונות של פעם. נוער זה חש מחויבות והוא בעל אכפתיות רבה. צעירים אלו הם מיטב הנוער”.

ח”כ לימור לבנת פנתה לחניכים הרבים באולם והציבה בפניהם אתגר:
“המחויבות שלכם צריכה להיות להמשיך ולהשפיע על חיי המדינה היומיומיים ולהשפיע על חיי האזרחים. תלכו למקומות שבהם קובעים מדיניות ולמקומות שבהם מתקבלות ההכרעות. תלכו בדרככם וגם תתנדבו”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ס.יו”ר הכנסת ח”כ נורית קורן מחזקת את מורשת יהדות ישראל

אריאל אילוז

דנון : “קדימה היא כמו הטיטאניק- ספינה טובעת שחבריה נוטשים אותה”

אלי חזן

מירי רגב בתגובה לדו”ח נגיד בנק ישראל

אריק זיו ויזר

בר-ברי ברמת גן

אריק זיו ויזר

השופט לנדוי יצר את כור ההיתוך של המשפט הישראלי

הכנסת עצרה למען גלעד שליט, הסנאט הצרפתי ישקול הצגת תערוכה לכבודו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן