32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

הציונות IN פוסט ציונות OUT

מבשלי המפצון נתן אשל ושימחון,עינת וילף בואי לליכוד,שר הרווחה זה שיוצא וזה שנכנס,נתניהו בעקבות שאמה,הצעירים עם נתניהו ?

שימחון בישל אשל נתן

השבוע עמד בסימן המפצון בשמאל, ובעיקר בהפתעה שניחתה על תומכי השמאל והזרם הקיצוני במפלגת העבודה שהדבר בא להם בהפתעה. ואולם, את השר ישראל כץ המפצון לא הפתיע כלל וכלל. הוא חזה אותו. השר כץ חזה את המפצון ממש בתחילת הקדנציה. הוא מאמין אדוק מאמין ב"מפץ החוזר" והוא ראה במפצון השבוע סנונית ראשונה של המפץ החוזר.

כאשר התרחש המפץ של קדימה היללו אותו הנלעגים של אז והבכיינים של המפץ דהיום. נוצר מצב שקדימה שברה את מבנה הגושים כאשר ב – 2006 גנבה מנדטים מהליכוד וגוש הימין ובבחירות 2009 גנבה מנדטים מהשמאל. כך נוצר מצב לא נורמאלי שהשמאל בישראל נכחד. המהלך השבוע בא לתקו את המצב. מצד אחד הציונות השפויה שנמצאת מהמרכז וימינה שמתחילה להתאגד מאחורי הליכוד כאשר מפלגת העצמאות מהווה הסמן השמאלי של הגוש השפוי בישראל.

ומצד שני נמצאים כל מיישרי הקו עם הפוסט ציונות  : קדימה, העבודה מר"צ, רק"ח והסיעות הלאומניות הערביות בכנסת.

זהו קו שנע מציפי לבני ועד חנין זועבי.

עינת וילף

חברת הכנסת החדשה יחסית הצליחה לגנוב את ההצגה. מי שמכיר אותה יודע כי היא רודפת שלום אך בניגוד לחבריה מהעבודה היא שפויה ושייכת לאלה שלא מוכנים למכור את המדינה בכל מחיר. הפוסט ציונים שנמצאים בקדימה ובעבודה מבחינתם שמדינת ישראל תהייה במדינת תל אביב, לא כך אצל וילף. נכון שנראה כי המהלך יגרום לה לאבד את מקומה בכנסת הבאה, אך עינת בואי לליכוד פה תמצאי חברים לדרך הציונית

שר הרווחה

בוזי הרצוג הוא אחד מהשרים הטובים ביותר שאני מכיר. בפשטות וללא גינוני כבוד ניהל את משרד הרווחה. נוכחתי בפגישות עימו בכמה פעמים. כאשר באנו אליו בבעיות הקשורות במשרדו הוא הוכיח כי אינו מסתכל מאיזה מפלגה באת אליו אלא ניסה לעזור.

אין ספק כי בוז'י הוא מייצגו הטיפוסי של הסיביל סרבט הקלאסי. בדרך כלל כאשר אנו מתקשרים לשרים אנו מקבלים את העוזר או הפקידה. אצל בוז'י זה לא ייאמן. הוא עונה ובמידה ועסוק הוא חוזר ובודק מה רצו ממנו.

כנראה שנתניהו ידע למי לתת את המשרד של בוז'י. אין ספק כי הבחירה בכחלון היא טובה. איש השנה של ליכודניק, כמו בוז'י, מתנהג כשליח ציבור. כן, גם כחלון חוזר למתקשרים באופן אישי וכחלון הוכיח כי במשרד התקשורת הוא מסתכל בעיינים של טובת הציבור ולא טובת טייקוני התקשורת.

לכן אין ספק כי כחלון יהייה שר רווחה מצויין. משרד הרווחה הפסיד שר טוב ומקבל מחליף מצווין.

בוז'י בהצלחה בדרכך החדשה.

 

נתניהו בעקבות שאמה

 

 

עוד לפני שישינסקי קם ח"כ כרמל שמאה הכהן מול המערכות ודרש להעלות את תמלוגי הגז.

כרמל הותקף רבות על כך כי הוא איננו מיישר קו עם הליכוד אך השבוע ראש הממשלה הודיע כי הוא מקבל את המלצות ועדת שישינסקי. אז יש להזכיר ששאמה היה הראשון שהוביל את המהלך. שאפו.

 

הצעירים

ביום חמישי היה מפגש של צעירים עם נתניהו אין ספק כי מהלך טוב וחשוב.

חשוב לציין כי היו נסיונות לטרפד את המפגש אך הם לא צלחו וטוב שקוים המפגש. הנסיון היה של חבורת צעירים שמחרימים כל מה שלא הולך בתלם שלהם.בושה שאלו שאומרים על עצמם כי הם אידיאולוגיים מחרימים כל אירוע אידיאולוגי אלא אם כן הם יקבלו את התמונה עם הח"כ/שר. כך היה בכנס הצעירים על זבוטינסקי, כך היה בכנס הצעירים על בגין ועכשיו הם ניסו לטרפד את המפגש של נתניהו עם הצעירים.

כל פעילות טובה לליכוד.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הבלוף הדרוזי

אריק זיו ויזר

בנתיב נתניהו : מהעברת התקציב ועד בחירת יו"ר המרכז

אריק זיו ויזר

איילת הפרחח ויצחק שמיר

אריק זיו ויזר

נתניהו: "איפה ביבס"

אריק זיו ויזר

המריונטות של ארנון גלעדי

אריק זיו ויזר

הבשורה על פי סער – יומן פוליטי – אריק זיו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן