32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
באנר ראשי דעות

המודל השמאלני של יוסי יונה

מתוך עמוד הפייסבוק של אלי חזן

 

יוסי יונה כמשל שמאלני :

אתמול אישר המל"ג למרכז הבינתחומי בהרצליה להעניק תארי דוקטור במשפטים. זאת החלטה חשובה מאין כמותה שיש צורך לברך עליה. אוסיף ואומר : כן ירבו. מה שכן, זה מרתק לקרוא את התגובות לנוכח ההחלטה. מי שמשך את תשומת ליבי הוא ח"כ יוסי יונה ממפלגת העבודה. מדוע ? משום שיונה ממשיך את הקו של לא מעט מחברי מפלגתו לבקר משהו מסוים אבל לחטוא בו בעצמם.

זוכרות למשל שח"כ מירב מיכאלי באה בטענות על כך ש"הליכוד הפריט כאן את הכל וגם את הבריאות?" ובשמאל לוקחים את דבריה כאורים וכתומים מבלי לברר, לחקור ולהעמיק אלא כמו סומים קומוניסטים בברית המועצות?

אז זהו, הלוואי והייתה לנו היכולת להפריט את הכל. מה לעשות שלא אנחנו (לצערי לא אנחנו וחבל) הפרטנו את קופות החולים. היה זה יו"ר ההסתדרות חיים רמון שעשה זאת והוא היה אז במפלגתה של מיכאלי.

אז נמשיך עם יונה במודל של מיכאלי שמנציחה את המודל של מפלגת העבודה והשמאל.

"מתן האפשרות לבינתחומי או למכללות פרטיות אחרות לפתוח תוכניות ללימוד דוקטורט מאיים ליצור היררכיה במערכת ההשכלה הגבוה בישראל ולפגוע אנושות באוניברסיטאות הציבוריות", אמר ח"כ פרופ' יוסי יונה (המחנה הציוני). "אנחנו עלולים לראות מכללות פרטיות שמתגמלות בכסף רב סטארים מהעולם האקדמי ולמשוך אליהם את בנות ובני האליטה הכלכלית. דבר זה יכול להביא להידרדרות קשה ברמתן של האוניברסיטאות הציבוריות. החברה הישראלית אינה יכולה לאפשר לתרחיש כזה להתממש".

איפה למד יוסי יונה?

אתן לכן ניחוש אחד על פי המודל שהצעתי לכן להבין מטעם מפלגת העבודה.

להלן המוסד שבו למד :

אוניברסיטת פנסילבניה (באנגלית: University of Pennsylvania), הידועה בכינוייה פן (Penn) או יו-פן (UPenn), היא אוניברסיטה אמריקאית פרטית בעיר פילדלפיה שבפנסילבניה. חברה בליגת הקיסוס ונחשבת לאחת מהאוניברסיטאות הטובות ביותר בעולם. מוכרת כאוניברסיטה הראשונה בארצות הברית עם לימודים לתואר ראשון וגם שני, ולמוסד להשכלה גבוהה הרביעי הכי ותיק בארצות הברית.

כן, מר יונה : זכותך, שלא לומר חובתך, בוודאי כאיש אופוזיציה, להביע התנגדות למהלכים שעושה הממשלה ומקדמת הקואליציה. ככה צריכה להיראות מדינה דמוקרטית וטוב שכך.

אבל אתה לא חושב שאתה נראה מצחיקול פוליטי?

תודה לאל שאתה והמחנה שלך מפסידים. העולם מתקדם ואתם נשארים מאחור. לא רק מבחינה פוליטית אלא גם מבחינה מחשבתית ולמעשה כמעט בהכל.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נשלם מיסים יפים

אלי חזן

קורן וחזן מגיעים לפתח תקווה

ליכודניק

גאווה ישראלית : ביקורת הספרים של מרטין אינדיק על "בגין" של אבי שילון

אלי חזן

חברי מרכז הליכוד, אלו אתרי ההצבעה מחר לאישור הצעת ועדת חוקה במירוץ לכנסת

עינר אביב

400 חרדים התגייסו היום. יחזקאל דשט מתמוגג ומבקש ללמד דברים חדשים

אלי חזן

לבנון תחילה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן