19.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

הלכידות היא האוצר שלנו/מאת:משה פונטה

בחוסר הלכידות של השורות שלנו, אנחנו בעצם מאפשרים לתקשורת השמאלנית, באמצעות השליח התורן של הטלוויזיה, התוכנית "שבוע סוף", להוביל את יובל שלנו למחוזות משפילים, מחוזות שמידי פעם החזרה מהם הופכת לקשה, לפעמים אף בלתי אפשרית. אמנם לראש הליכוד, ראש הממשלה בנימין נתניהו, אין יד ודבר במעשה הנבלה, אולם בדרך המזלזלת והמעליבה בה הוא מתנהל עם שר האוצר שלנו, כמוהו כמו מתן גושפנקה להשתלחות הבהמית, המגמתית והבלתי מרוסנת של מי שאמורים להיות כלבי השמירה של תקשורת מאוזנת והוגנת – כן, בטח. תמוהה בעיניי העובדה שהחברים והחברות מהמפלגה שלנו שותקים כמו כבשים, ובעצם כך מסמנים ל"דורשי שלומנו" על פתיחתה של עונת הציד הרשמית – הציד של הליכודניק התורן/העונתי.
אומרים שלנבחרים קורה משהו בלתי מוסבר מהרגע בו הם מתיישבים על הכיסא בבית הנבחרים, לכן, ולאור טשטוש החושים הכללי של הנבחרים מהמפלגה שלנו, מוטלת עלינו,חברי התנועה, החובה להקים קול צעקה רמה, כזאת שבאה ממקום של דאגה בסיסית לשמירה על בשר מבשרנו – שר האוצר יובל שטייניץ.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אביטל חרש את חולון

אריק זיו ויזר

תגובת דנון להפסיק את התמיכה במאחזים: "ברק מקריב את מתיישבי יש"ע בשל התרסקותו בסקרים"

אריק זיו ויזר

גדעון סער הוא המועמד המוביל בהנהגה העתידית של הליכוד

אריק זיו ויזר

צעירי הליכוד פ"ת בשיתוף ארגון 'לתת'

אריק זיו ויזר

ח"כ אופיר אקוניס בישובי השומרון תומך בפיתוח השומרון.

ביקור שר ההסברה והתפוצות יולי אדלשטיין בלונדון

דילוג לתוכן