20.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
באנר ראשי בליכוד

הכירו את המועמד : ד"ר שלמה קרעי

ליכודניק מתכבד להציג לכם את נבחרי התנועה. מקום 25 : ד"ר שלמה קרעי. הקול החברתי של הפריפריה בכנסת

הוא בן 37 וגר בשדרות, גדל במושב זמרת והוא בן למשפחה בת 17 אחים ואחיות. נשוי עם 5 ילדים ואם הייתם מהמרים על פייבוריט במחוז הנגב הרי ששלמה קרעי היה פייבוריט במעמד של פיבוט.

אז הוא שירת בנצח יהודה והיה כמו שאתם מבינים תלמיד מצטיין. עד לבחירתו לכנסת שימש כמרצה בסגל הבכיר במחלקה לניהול באוניברסיטת בר אילן.

לפני הבחירות צוטט כמי שיוצא נגד חברי קהילת הלהט"ב אך מתוך הכרה עימו ברור שההקשר שנעשה הוא לא נכון. בראיון לעיתון מעריב אמר : "גדלתי בפריפריה ואני נושם אותה ביום יום, אני חש וחי את המצוקות והפערים החברתיים שקיימים במקומות אלו. אין לי שם משפחה מוכר כמו חלק מהמתמודדים, אבל בניתי את עצמי שלב אחרי שלב ואני שמח מאוד במקום שאליו הגעתי. אני רוצה להגיע לכנסת דרך תנועת הליכוד כדי להיות "הקול" של התושבים בפריפריה ולהרים את הדגל החברתי – כלכלי גבוה בתנועת הליכוד. בנוסף, אני שייך למחנה הלאומי ומאמין בארץ ישראל השלימה".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

The Rotten Fruit of Diplomacy

Limor Samimian Darash

השיעור השבועי של עזריאל צפר : ימי רביעי

ליכודניק

מכונת התקשורת האנגלוסאקסית של הליכוד

אריק זיו

מהונגריה לליכוד באהבה

אריק זיו

מזל טוב לצח נחמני לרגל הולדת בתו

אלי חזן

"נאמנות טריפוליטאית וכל השאר"

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן