26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
תמר הר פז

הכוכבות החדשות של סילבן

עו"ד תמר הר פז תוהה לגבי המשנה לראש הממשלה סילבן שלום

השר, סילבן שלום, מתגאה בכך שהוא איש ליכודניק אותנטי, אך מסתבר שגם היותו של נבחר ליכודניק , עוד מתחילת דרכו, היא לא ערובה לכך שיקדם אנשי ליכוד בתוך המערכת.

עם התמנותו לשר לפיתוח הנגב והגליל, מינה השר את אורנה הוזמן-בכור לתפקיד מנכ"ל משרדו ובהמשך גם לתפקיד מנכ"ל המשרד לשיתוף פעולה אזורי.

אלא שאורנה הוזמן- בכור , גברת צעירה ואנרגטית, מלאת אמביציה ורטוריקה, אינה ידועה דווקא בעמדותיה הימניות כפי שאף העידה על עצמה בדיון של אחת מועדות הכנסת , מיום 25.1.11, עת הציגה את ראש עירית ערד, טלי פלסקוב מ"ישראל ביתנו" ואמרה שהיא משבחת אותה על אף שהיא נמצאת בצד לגמרי אחר של הפוליטיקה בישראל.

היה אולי ניתן להתייחס לזה כאל אפיזודה חד פעמית, אלמלא היו שתי כוכבות נוספות נמנות על הצוות של השר, סילבן שלום. לי גת, שעבדה במטה יוזמת ז'נבה והייתה הדוברת האישית של אוריאל רייכמן, ושל רוני בראון, שניהם אנשי קדימה היא כיום דוברת לשכת השר. והגב' תמר שחורי, המשמשת ראש שולחן הצעירים של סילבן ואף היא  בעלת השתייכויות שמאלניות, כפי שבחרה להדגיש בהרמת הכוסית שנערכה מטעמו, לרגל ראש השנה.

כך נמשכת המגמה המדאיגה של נבחרי ליכוד, שבוחרים למנות לתפקידים דווקא אנשים מחוץ לליכוד, שלא לדבר על אנשים שהם ממש מהצד השמאלי של המפה הפוליטית.

האם אין מספיק אנשים מוכשרים בליכוד ?



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מורשת השנאה של הרשות הפלשתינאית

אלי חזן

אבא זה לא כספומט

אלי חזן

להעלות את גיל הפרישה לנשים

אלי חזן

תמר הר פז: לאן הלכו כולם?

אריק זיו ויזר

הדלת המסתובבת של צחי הנגבי

אלי חזן

השתיקה התמוהה של ארגוני הנשים…

אלי חזן
דילוג לתוכן