20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
הכנסת

החזירו את הכסף מושחתים

בית המשפט בירושלים חייב את קדימה לשלם לליכוד 800 אלף ש"ח

בית משפט השלום בירושלים, השופט ארנון דוראל נתן היום פסק דין בתביעה כספית שהגיש הליכוד, נגד קדימה בשנת 2007 וחייב את קדימה לשלם לליכוד כ- 800 אלף ₪ ( חוב בסך של 726,532 ₪ בתוספת הפרשי הצמדה וריבית ושכר טרחת עורכי דין בסך של 50,000 ₪ ובתוספת הוצאות משפט).

 

בית המשפט קיבל את עמדת הליכוד לפיה, על קדימה לעמוד בהתחייבותם של חברי  הכנסת, שהתפלגו מהליכוד בכנסת ה- 16 וייסדו את קדימה, כי במקרה של התפלגות הם יעבירו לליכוד את כל כספי מימון המפלגות השוטף שיקבלו עד לתום כהונת הכנסת ה- 16, לכיסוי חלקם היחסי בחוב של הליכוד לבנק הפועלים.

 

בית המשפט קיבל את עמדת הליכוד לפיה צ'קים לפירעון עתידי שמסר הליכוד עובר להתפלגות הינם בגדר חוב שוטף של הליכוד שעל קדימה לשאת בחלק היחסי שלו בגין 14 חברי הכנסת המתפלגים.

 

מנכ"ל הליכוד, גדי אריאלי בירך על החלטת בית המשפט המחייבת את קדימה לשאת בנטל חובות חברי המפלגה שהתפצלו מהליכוד ואמר:" קדימה כזכור הוקמה בחטא, ובית המשפט מאשר זאת היום בפסיקתו. " 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

חוטובלי מזמינה את צעירי הציונות הדתית להיות חלק מהליכוד

אלי חזן

יו"ר הכנסת מבקש לעכב את היוזמה להרחבת סמכויות השוטרים לחיפוש גופני

אריק זיו ויזר

ועדת הכלכלה ביטלה את קנסות היציאה מחברות הסלולר

אריק זיו ויזר

ח"כ ציון פיניאן בסיור עם ועד מתיישבי גוש קטיף

אריק זיו ויזר

הסברה ישראלית ביוונית

אלי חזן

אירועי ספורט מרכזיים בספורט הישראלי ישודרו בחינם בערוצים פתוחים בלבד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן