20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי דעות

החברים הנאצים של תמר זנדברג?

אז אתחיל מבראשית : החברים של הליכוד לא נאצים. רחוק מכך. גם החברים של תמר זנדברג לא נאצים אבל הם אנטישמים וחברים של אנטישמים והם מאוד בעייתיים. מי למשל? סגן יו”ר הוועידה הדמוקרטית קית’ אליסון עליו כתבה פוסט מעורר פלצות

 

“אתם חברים של נאצים” טענה כלפי הליכוד יו”ר מר”צ תמר זנדברג. לאחרונה היא שלחה מכתב לראש הממשלה שבו היא מבקשת לבטל את ביקור ראש ממשלת הונגריה ויקטור אורבן שלטענתה “חזונו נשען על משתפי פעולה עם נאצים”. העובדה שאנו מנסים לשנות מפלגות בעלות עבר מאוד בעייתי לכיוון תמיכה ביהודים ובישראל זכתה, בצורה לא מפתיעה, לביקורת מצד יו”ר מר”צ הפרובוקטיבית. העובדה שהיינץ כריסטיאן שטראכה למשל, מעולם לא פגע ביהודים אלא מנסה להתקרב אליהם ולישראל לא מפריעה לה לרגע לחבל במאמצים של גורמים בתנועת הליכוד, כמו ח”כ יהודה גליק, ח”כ לשעבר מיכאל קליינר וראש המועצה האזורית בקעת הירדן דוד אלחיאני, לשנות את גלגל ההיסטוריה ולהפוך מי שהיו בעבר אנטי יהודיים לפרו יהודים ופרו ישראלים ולהוביל לצעדים משמעותיים בנושא.

זה שתמר זנדברג צבועה כולנו יודעים. הרי זה לא הפריע לה לתמוך ביאסר ערפאת, להצטלם לרגל קברו ואף להכחיש זאת, להלבין את אבו מאזן מכחיש השואה ובאופן כללי לתמוך בשונאי ישראל הגדולים ביותר. כך למשל, מר”צ של זנדברג חברה באינטרנציונל הסוציאליסטי שבו חברה מפלגת הלייבור הבריטית בראשה עומד ג’רמי קורבין – אנטישמי ידוע וחבר של אנשי חמאס וחיזבאללה. לא זו אף זו,  ברחבי הרשת מצאנו לאחרונה פוסט שבו יצאה תמר זנדברג להגנתו של חבר הקונגרס קית’ אליסון :

“ממקור אישי אני יכולה להעיד, שעמדותיו של אליסון לגבי ישראל הן עמדותיו לגבי כל נושא אחר: עמדות פרוגרסיביות, שוחרות שלום, צדק ושוויון, מתנגדות לגזענות, אנטישמיות, שוביניזם והומופוביה מכל סוג ומכל צד”. 

האמנם ?

זה מה שמצאנו :

אליסון ופרחאן

 

אליסון ואנטי ישראל

 

באתר וואלה דווח כי : “בריאיון לרשת CNN אמר השבוע המשפטן האמריקני היהודי אלן דרשוביץ כי “אם אליסון לא הבין שפרחאן אנטישמי, אז הוא טיפש מכדי לעמוד בראש הוועדה הדמוקרטית, ואני לא מאמין שהוא טיפש. אני לא חושב שהוא אומר לנו את האמת, ואנחנו בצד הליברלי צריכים להצביע על קיצוניות בשמאל באותו עוצמה שבה בימין צריכים לעשות זאת בנוגע לימין הקיצוני”.

עוד נכתב בכתבה של עומרי נחמיאס : “…. והוא היה אחד משלושה שייצגו את סנדרס ודחפו אותו לדבר על ישראל בשפה של כיבוש”, הסביר קורנבלו. “בסופו של דבר, הקמפיין של קלינטון ניצח, והוא אמר שהוא תומך במה שכתוב במצע, אבל הוא דחף למצע יותר שמאלני כלפי ישראל”.

בסוף השבוע הצטרף לוויכוח סביב מועמדותו של אליסון גם המיליארדר חיים סבן, שנחשב לאחד התורמים המרכזיים של המפלגה הדמוקרטית, ואדם המקורב מאוד להילרי קלינטון. בפורום סבן בוושינגטון הביע איש העסקים הישראלי-אמריקני התנגדות נחרצת למינויו של אליסון, כינה אותו “אנטישמי ואנטי ישראלי”, והוסיף כי הוא יהיה “אסון ליחסים עם הקהילה היהודית ולעתיד המפלגה הדמוקרטית”. דבריו של סבן הם בעלי משקל במפלגה הדמוקרטית, והוא עצמו תרם, כך לפי “פוליטיקו”, שבעה מיליון דולרים ישירות לוועדה הדמוקרטית”.

הגולש עזריאל סיני הגיה בפוסט שכתבה : “האדם הזה היה אחד מ-8 חברי הקונגרס היחידים שהצביעו נגד סיוע אמריקאי למימון טילי כיפת ברזל בזמן צוק איתן! הטיעון שלו היה שאם לישראל יש יכולת להגן על העורף שלה אין לה אינטרס לסיים את העימות (כלומר להיכנע) מול חמאס. או במילים פשוטות: ישראלים זה בסדר מצידו שתמותו”.

הפרסומים הללו אז לא הפריעו לה לומר את דבריה חסרי האחריות. יותר מכך, כל מי שנמצא במעגלי השמאל העולמי יודע : השיח האנטישמי כנגד היהודים וישראל הולך ומתגבר.

אז למה זנדברג אמרה מה שאמרה בעודה יודע זאת? כי הוא יודעת גם שנאצים בציבור הישראלי זה דבר מעורר הלם. היא גם יודעת שבתוך המחנה הפוליטי ההולך וקטן שלה זה יכול לתת לה נקודות. אחריות? יוק.

ייתכן שאליסון עבר שינוי. ייתכן שדיעותיו השתנו. ייתכן שהוא גילה את האור. ניתן לו את הקרדיט למרות ששיוכו לשמאל האמריקאי הרדיקלי הוא כבר סיכון בפני עצמו.

מה שאני רוצה לשאול את זנדברג הוא : למה אליסון ואבו מאזן כן זוכים לריהבליטציה ואילו שטראכה ואנשי ימין אחרים בעולם, אשר באמת שינו דרכם כלפי ישראל והיהודים לא?

למה אבו מאזן שממשיך להכחיש שואה, שמעודד טרור והסתה ואולי אף שולח בעצמו לבצע מעשי הרג של יהודים, זוכה ללגיטימציה ואילו שטראכה שנלחם באנטישמיות בארצו, לא בלי טעויות, נחשב נאצי?

מילא צביעות, שטראכה נבחר לסגן ראש ממשלת אוסטריה, אבל גם חוסר תבונה?



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

עיקרון ההתעצמות של נתניהו חוזר בשנית

אריק זיו ויזר

סמימיאן דרש בישראל היום : בימין שכחו מה זה ממשלה צרה

ליכודניק

היום לפני 4 שנים

אלי חזן

עצות להתנהלות תקשורתית לחברי הכנסת החדשים

אלי חזן

ליכודניק משתתף בצערו הכבד של עידן פרץ בשל מות אמו

אריק זיו

חייבים לחסל את הגולה שבתוכנו עכשיו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן