18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
באנר ראשי דעות

הוא נולד לכך

דביר זיו במאמר מיוחד לליכודניק

הנשיא טראמפ: "נתניהו ראש ממשלה חזק נהדר וחכם, במשמרת שלו צבא ההגנה לישראל התחזק". איך אמר הנשיא פוטין: "היחסים בין ישראל לרוסיה חזקים מתמיד". חברים יקרים ואהובים פוסט שהשקעתי, תקראו.

כמו לכל ראש ממשלה שהיה, כמו לראש הממשלה הזה, וכמו לראשי הממשלה הבאים שיהיו= לא חסכתי ביקורת נגד נתניהו שהיה צריך.

מנהיגים ומנהיגות תמיד עושים טעויות, למנהיגים ומנהיגות יש גם יתרונות וגם חסרונות, לא קמו מנהיגים ומנהיגות שלא עשו טעויות, ולא יקומו.
אבל שאנחנו מסתכלים על נבחרי הציבור המתמודדים לראשות הממשלה,
אין אחד שיכול לטפס ולהגיע לרבע שיש בבנימין נתניהו.

הוא נולד להיות מנהיג, הוא נולד כמנהיג.
הוא הוכיח את מנהיגותו כקצין בסירת מטכ"ל, הוא הוכיח את מנהיגותו כשגריר ישראל באו"ם שהציג את האמת של ישראל, הוא הוכיח את מנהיגותו כשר אוצר שהציל את הכלכלה מקריסה, ושהציג בפנינו רפורמות מרחיקי לכת, והוא מוכיח את מנהיגותו כל הזמן כראש ממשלת ישראל.

בקלפיי הם לא מצליחים, אז לאן עברו? לחקירות.
חוקרים ראש ממשלה בישראל רק בגלל שקיבל מתנות. הזייה!

כל חכם יודע שהופעל לחץ בלתי פוסק נגד היועץ המשפטי לממשלה שיגיש כתב אישום נגד נתניהו בכל מחיר= גם שאין כלום.
איך הלחץ הזה הופעל?

הם התחילו בהפגנות מול ביתו בכל מוצא"ש, הם עברו להפריע לו במהלך תפילתו בבית הכנסת בשבת, הם עברו לאיומים על משפחתו, הם השחיתו את קברו של אביו, ואם הכתב אישום הזה לא היה מגיע, האיומים היו לצערי נהפכים למעשים. אז היועץ המשפטי? חד משמעית נכנע.

שהקמנו את המדינה הכרזנו על ישראל כמדינה דמוקרטית, ובמדינה דמוקרטית הציבור הוא זה שקובע מי יהיה ראש ממשלת ישראל.
ולצערי מה שהיום עושים, זה להפיל את בנימין נתניהו בכל מחיר כי הם יודעים שכל הוא ראש הממשלה, וכל עוד הליכוד בשילטון, המחנה הלאומי בשילטון!

השמאל יודע שבמערכות הבחירות הוא פעם אחר פעם מפסיד לאיש הזה.
ומה לא עשו? ציפי לבני שהקימה אז את קדימה במטרה להפיל אותו ובסוף נפלה, בוזי וציפי שהקימו את המחנה הציוני בשביל להפיל אותו ונפלו, אבי גבאי שבא במטרה להציל את מפלגת העבודה ולהביא איום על נתניהו גם נפל והיום הוא על 6 מנדטים שפל חסר תקדים של כל הזמנים, ועכשיו מפלגת "האנטי דיאולוגיה כחול לבן" ש4 אנשים התחברו בשביל להפיל בן אדם אחד, וגם כאן? אני מאמין שהם יכשלו.
פשוט לא יאמן כמה חיבורים הם עושים וכל זה בשביל להפיל בן אדם אחד.

יותר מ10 שנים רצופות, ממשלת ביבי החזירה את גלעד שליט הביתה.
2- ממשלת ביבי פתחה את שוקי הסלולר לתחרות, משלת ביבי סיפקה חינוך חינם לילדים החל מגיל 3. ממשלת ביבי בנתה רכבות, גשרים, כבישים, מחלפים, בנה את כפר ההיטק ביוקנעם. הכל כהתחלה של קירוב הפריפריה למרכז. ממשלת ביבי איפשרה פיתוחים טכנולוגיים שקוראים למשקיעים רבים להגיע לארץ. ממשלת ביבי עצרה את גל המסתננים לארץ ועדיין ממשיכה לטפל במסתננים בגבולות החוק הדמוקרטי.ממשלת בנתה תכנית רפואת שיניים חינם לילדים. 60,000 יחידות דיור חדשות במרכז. ממשלת ביבי הביאה לביטול תאגידי המים, ממשלת ביבי העלתה את שכר המינימום, ביטחון? אנחנו בעשור הביטחוני השקט ביותר שידעה ישראל בכל הגזרות= יהודה ושומרון, עזה, לבנון, סוריה. חברים אני לא אומר שמושלם כאן מבחינה ביטחונית, אבל במשמרת של נתניהו אוטובוסים כאן הפסיקו להתפוצץ, למסעדות אנו נכנסים בביטחון, חיסלנו את מנהרות חיזבאלה שברגע שלא היינו עולים על זה, היה כאן אסון כבד בישראל, מבחינת עזה? נתניהו פועל בשיקול דעת למרות המחיר הפוליטי הכבד שהוא שילם, הוא שומר לנו על חילי צה"ל ולא מהסס להיכנס למלחמות מיותרות שיביאו לנו חילים מתים, בגלל בלוני תבערה.

איך אמר הרמטכ"ל לשעבר אייזנקוט? "מצאתי בהחלטות של נתניהו אך ורק החלטות ממלכתיות, ולא פוליטיות". וכמו שאמר נתניהו= בביטחון המדינה אין פוליטיקה.

מבחינה מדינית? הבחינה שנתניהו הכי הצטיין יותר מכל ראשי הממשלה שהיו. מספר המדינות שמקיימות קשרים עם ישראל הוא הגבוה ביותר אי פעם.

בזכות נתניהו ארה"ב ביטלה את ההסכם עם איראן, למרות שהשמאל טען שהוא מחרב את יחסינו עם ארה"ב, ולא רק זה= שגרירות ארה"ב בירושלים ובעקבות החלטת ארה"ב, עוד מדינות העבירו את השגרירויות שלהם מתל אביב לירושלים.

נתניהו קיבל כאן בשנים האחרונות אלפי מנהיגים שבעבר לא ראו את המדינה שלנו, ולא דרכו כאן. נתניהו הצליח לחתום כאן על הסכמי שיתוף פעולה עם הודו יפן סין ברזיל ועוד מדינות מהעולם. הביקור של ראש ממשלת הודו בישראל (ביקור שהיה היסטורי), הביקור של נתניהו באוסטרליה, באפריקה, בבודפשט, שרי חוץ וראשי ממשלות שמגיעים כמעט בכל שבוע ללישכת ראש הממשלה בירושלים וכל מה שהם עושים זה הסכמי שיתופי פעולה בין המדינות. איך אמר נשיא רוסיה פוטין לא ממזמן? "היחסים בין רוסיה לישראל חזקים מתמיד". איך אמר נשיא ארצות הברית לא מזמן? "נתניהו ראש ממשלה חזק נהדר וחכם"
לא לשכוח את הפסגה של הונגריה, פולין, צכיה, וסלובקיה,) בישראל.
כל יום כמעט נוחתים בישראל מנהיגים ומנהיגות מהעולם שרוצים להביא שיתוף פעולה עם ישראל. וכל זה במשמרת של בנימין נתניהו.

חברים אהובים ויקרים שלי,
הבן אדם הזה פשוט מנהיג.
הוא נולד לכך.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לשים קץ לחוצפה

אלי חזן

תושבים מהדרום כותבים לליכודניק

אריק זיו ויזר

ח״כ קרן ברק: זכות להעביר תקנות שיוזילו את יוקר המחיה

דניאל נחמיה

נסיכה שהיא חסידת אומות עולם

אלי ורד חזן

קרב הירושה בליכוד החל ? !

אריק זיו

הכל שפיט אבל הכל חקיק והפיך

חיים פוזן
דילוג לתוכן