22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

האירוניה של חוק המרכולים

"חוק המרכולים הוא גול עצמי לחרדים ולקואליציה", אומר ובצדק יו"ר השלטון המקומי חיים ביבס.

ביבס הזהיר מעוד מועד כי החוק לא טוב ופשוט יקדם חילול שבת כי החוק מעורר את אלו שלא היו פעילים בתחום. כמו כן, חוק המרכולים מעביר תמיכה מגוש הימין לגוש השמאל.

עוד כבר לפני כמה שבועות ביבס, שהוא גם ראש עיריית מודיעין וגם יו"ר השלטון המקומי, הביע גם הוא התנגדות נחרצת לחקיקה. אתמול אמר ביבס בראיון לגל"צ כי מדובר ב"חוק גרוע שיביא לחילול שבת". ביבס ציין שהוא תומך בכל ראשי הערים שמנסים לעקוף את החוק. "הזהרתי שהחוק הגרוע הזה יביא להפך ממה שהם התכוונו. החוק הזה ייצור נזק לליכוד ולכל הממשלה", אמר.

אין ספק כי דרעי טעה כאשר דחף את החוק ואנחנו מקבלים את התוצאה הפוכה כך אמור היה להיות עם חוק ההמלצות כאשר הקואליציה דחפה את החוק שהוא אולי נכון אבל הדרך הייתה עקומה.

סוף מעשה במחשבה תחילה.

רק שנזכיר לאריה דרעי ולחרדים : כאשר הוצע לכם מתווה בוגי לפני 2013 לגיוס לצה"ל לא רציתם לשמוע והלכנו לבחירות כאשר לפיד היה המרוויח. לא זו אף זו, אתם קבלתם את חוק לפיד שהיה רע. אז היו גורמים חרדים שאמרו "טעינו". עכשיו אתם בקואליציה תפסיקו להריץ חוקים שרק מכניסים לכם גול עצמי.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מירי רגב: "מציעה לבוזי' ללכת להיחקר"

אריק זיו ויזר

הליכודניקים החדשים כנגד אלימות ובריונות פוליטית ברחובות

אלי חזן

גפסו : הברית עם ישראל ביתנו גמורה למעשה

אלי חזן

הליכוד העולמי נטע בבקעת הירדן

אלי חזן

הפנים החדשות של הליכוד – הכירו את עו"ד אריאל בולשטיין

אריק זיו

יום הולדת שמח לאריק זיו ולאיתמר דוננפלד

אלי חזן
דילוג לתוכן