20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

האחות מתחזקת על חשבון האח בנט

מי יבחר את המחוזות בליכוד, מבל"ד ועד ליברמן, רז ניזרי מסומן ע"י הימין הסהרורי, כץ מפרגן לארדן, צעירי הליכוד ואיבגי, הקיסר לפיד, יש פיתרון למסתננים בסודן.

ליברמן מותח את גבולות הדמוקרטיה

חופש הביטוי הוא ערך מרכזי בדמוקרטיה, אך גם דמוקרטיה צריכה להתגונן מאלה המשתמשים בכלים הדמוקרטים בכדי להכחידה. הטומנים ראשם בחול ואינם מוכנים להלחם על שמירת הדמוקרטיה, הם הם המכרסמים ביסודות החירות שהדמוקרטיה מעניקה.
הגיע הזמן לעצור את הסרטן הפוליטי הנמצא בתוכנו.  בל"ד חצו כל קו אדום אפשרי ועל המדינה לפעול כנגדם בנחישות, נגדם ונגד כל מי שפועל כנגד המדינה.

האזרחות היא זכות שמקבל האזרח מהמדינה, מדינת ישראל צריכה לחוקק חוקים המקנים לה את האפשרות לשלול את הזכויות וההטבות שמקנה המדינה לאזרחיה – תישלל  האזרחות ממחבל שהוא אזרח ישראלי ובמקרים מסוימים אף מבני משפחתו במעגל הקרוב, כל מי שצידד במחבלים כמו סיעת בל"ד וח"כ סעדי יוצאו אל מחוץ לחוק.
הגיע הזמן שכל מי שדבק בציונות ישים בצד את האגו שלו ויעמוד עם הממשלה במאבק מול האויב הפלסטיני והאסלאם הרדיקלי, שבישראל הקטנה חברו יחד במטרה אחת: להשמיד את המדינה היהודית.

לכן מדובר בשערורייה ובהונאת הבוחרים בימין, כאשר ליברמן פועל יחד עם חבריו לאופוזיציה מבל"ד והרשימה המשותפת נגד ממשלה לאומית.

על ליברמן להפסיק את עריקותו מהמחנה הלאומי ולהצטרף לממשלת נתניהו. כך גם בוז'י. הוא חייב להביא את מפלגת העבודה לניקוי אורוות פנימי, גם במחיר של פילוג במפלגה. הוא חייב להיפטר מהפוסט ציונים שהורסים את מפלגת העבודה. לעולם בוז'י לא יוכל להיות רלבנטי בקרב הבוחרים אם סתיו שפיר, מירב מיכאלי, זוהיר בהלול ויוסי יונה ימשיכו להיות כוכבים במפלגתו.


 

טרור יהודי

צריך להודות ביושר, הפלג הקיצוני במחנה הדתי לאומי גורם נזק עצום למדינת ישראל והוא חותר תחת יסודות קיומה. הרצח הנתעב בדומא ואירועים אחרים גם חותרים תחת יסודות הדמוקרטיה, ולאווירה הקשה שיצרו יש קשר לעלייה בכמות פיגועי הטרור, ואת זה אומרים ראשי המודיעין של ישראל.

בכל שבוע אנו עדים להסתה מכוונת של הגרעין הטרוריסטי שמשנתו גזענות ואלימות.  עכשיו הפך למטרה רז ניזרי, המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, נזרי הפך למטרה של קבוצות גזעניות מבית המדרש של כהנא.

אבל הטרוריסטים האלה ובני המשפחות שלהם לא הפחידו את רז שעמד השבוע באומץ ואמר בצורה ברורה כי לעצורי דומא יש דם על הידיים וכי הם חלק מההסלמה האחרונה שבה נפגעים יהודים.
הם אלו שעמדו ללא בושה והטילו דופי בשב"כ ובמערכות שפועלות ללא לאות להגן על ביטחון אזרחי ישראל.

העובדה המצערת ביותר היא שהציבור הדתי לאומי בכללותו איננו מוקיע אותם ואיננו פועל נגדם בעצמה הראויה.


הקיסרות השלישית של יאיר לפיד

 

זוכרים את הסיסמאות של אבירי הדמוקרטיה ואוהבי הליכוד בתקשורת: 'נתניהו משתלט על הליכוד', 'נתניהו גונב הצבעות', 'נתניהו דיקטטור'?
גם כאן הצביעות התקשורתית חוגגת.

השבוע התברר כי באישון לילה, במחשכים, לפיד שינה את חוקת 'יש עתיד'.
בניגוד לחוקה המקורית הוא ימשיך בתפקידו כיו"ר התנועה בלי פריימריז והוא ימשיך לקבוע את רשימת המפלגה בעצמו, ללא פריימריז.
כן כן, התקווה הלבנה של מדינת תל אביב "הדמוקרטית" נבחרה בשלישית ע"י  הדוצ'ה לפיד.
עוד חרפה לתקשורת הצבועה והוכחה לכך שהציבור צודק כשאיבד בה את האמון.
מסתבר שפוליטיקה חדשה היא שם קוד לדמוקטטורות, למפלגות של איש אחד.


ישראל כץ מציג – אפשר גם אחרת

 

בכנס "בשבע" עלה ישראל כץ על הבמה ופרגן לקולגה שלו גלעד ארדן, השר לביטחון הפנים. במשך דקות העלה על נס את פועלו  של ארדן להחזרת הביטחון לתושבי ירושלים.
רבים הופתעו, כי הרי השניים יריבם ואדומים זה לזה, אלא שכץ הוכיח שאפשר גם אחרת.
מהלך זה מראה על בגרות והיכולת לפרגן גם למי שמתחרה בך.
נקווה שעוד חברים במפלגה ילמדו לפרגן לחבר.


צעירי הליכוד אנמיים וחסרי מעש

 

כמי שעוקב אחר התנהלות צעירים הליכוד כבר דורות, עוד לא ראיתי "הנהגה" כל-כך אנמית וחסרת משמעות כמו זאת הנוכחית.

מתברר שהפעילות היחידה שהם עושים היא לשבת בבתי קפה או לעשות אירועים סגורים עם נבחרי ליכוד, מה שעושים אלפי פעילי ליכוד מכל הגילאים.

במרחב הציבורי הנוכחות של צעירי הליכוד היא אפס אחד גדול, קחו למשל את פרשת אבגי, שונא הליכוד. מה הייתה הבעיה לארגן מחאה כנגדו בתיאטרון ולהראות את הצביעות של אליטת התרבות שמחאה לו כפיים? שום בעיה. הרי אם לקיחת הפסק זמן שלו הם היו מקבלים גם קרדיט. אבל כשהעסקנות הקטנה היא כל מה שהם עושים אז אין להתפלא על דבר.

חשוב לזכור שיש סימן שאלה גדול על הלגיטימיות של הנבחרים בקרב הצעירים, הרי הם נבחרו על סמך הקולות של אנשי פייגלין שכבר אינם בליכוד, האם במצב כזה יש תוקף לבחירה?

כאשר יוסי דגן בפזיזות שלו הלך והקים אוהל מחאה מול בית ראש הממשלה, לשם כן הלך דוד שאיין, להפגין נגד ראש הממשלה יחד עם גנב המנדטים ליברמן, אבל להפגין מול איבגי הוא לא הלך וגם לא נגד התערבות בג"צ בגז.
כאשר רואים את צעירי הליכוד של היום מתגעגעים לימים של איתמר ועומרי אקוניס.

אך לא הכל שחור, צריך לזכור כי יש גורמים חיוביים בתוך צעירי הליכוד השניים שהוכיחו זאת הם מושיקו פסל ומשה בן זקן, כאשר יזמו את הליכודיאדה, שהייתה סיפור הצלחה.

כבר נשמעים קולות בקרב צעירים בליכוד על הקמת קבוצה חלופית שתעשה את העבודה במקום עסקני הצעירים.


גל"צ – מעוז השמאל

 

ואם עסקנו בשמאל ובצביעותו בפרשת אבגי, אז השבוע התבשרנו כי לא עלינו אראל סגל יקבל שעת שידור בגלצ ועל חשבון רזי ברקאי, שייקחו ממנו שעה ויעבירו לאראל סגל בעל הדעות הימניות.
ואז התזמורת השמאלנית החלה לילל על הימין, אך הצבועים מהשמאל נהגו אחרת כאשר בגלי צה"ל  הביאו את איש השמאל הקיצוני רינו צרור ונתנו לו רצועת שידור של שעה על חשבון יעל דן. אז זה היה לגיטימי.
בכל אופן, פרשה זאת מוכיחה כי השמאל רואה בגל"צ כמאחז פוליטי שלו, ואולי עכשיו השמאל יתמוך בסגירת תחנה צבאית העוסקת באקטואליה.


איילת שקד – מנהיגת הבית היהודי

 

בסקר שנערך לאחרונה התברר כי מצביעי הבית היהודי מעדיפים את האחות איילת על האח בנט, היא גוברת עליו ללא קרב.

שרת המשפטים מתחזקת ויש כלפיה הערכה רבה, מה שמראה כי השרה מתרכזת בעבודתה במשרד המשפטים. מנגד בנט שנצמד לספינים והדלפות מהקבינט הביטחוני מאבד תמיכה.
ולכן השבוע רצה אצה השרה הפופולרית איילת שקד להגן על הילדון בנט ולאחר שהיא דיברה איתו והוא אמר לה שהוא לא הדליף. נו הוא אמר, אך הציבור לא קונה כולם זוכרים כיצד בנט וליברמן לכלכו בצוק איתן.
אבל היה די מביך ששקד מגנה על בנט, כי היא מבינה שההתנהלות שלו חוצה כל גבול ומסכנת את קיום ממשלה לאומית, ושבנט מתחיל להצטייר בציבור כילד מופרע וחסר אחריות.


שוברים שתיקה שומרים על זכות השתיקה

 

במשך שנים מסבירים לנו למה שוברים שתיקה חשוב לדמוקרטיה בישראל, אך מתברר כי במשך שנים צה"ל מנסה לאמת את הטענות של שוברים שתיקה והם שומרים על שתיקה. כעת מתנהל בבית המשפט ללא זרקורים תביעה של המדינה לגילוי הראיות של הטענות כנגד צה"ל אך שוברים שתיקה שותקים, מעניין האם למדינות הזרות שממנות את הקרן החדשה ושוברים שתיקה , הם מעבירים את הנתונים או שאולי הכל בלוף אחד גדול.
והם בסך הכל מרצים את בעל המאה.


הזדמנות להוצאת המסתננים מישראל

 

הסכם השלום נחתם בדרום סודן לאחר שהנשיא מינה את יריבו לסגנו ועכשיו אפשר להחזיר את הפליטים הסודנים לארצם השלווה ואין להם סכנה, אז קדימה לנצל את ההזדמנות.
מסתבר שאריתריאה מקדימה את ישראל במדד השלום העולמי, אריתריאה במקום ה 127 וישראל במקום ה 148, אולי אנחנו נהגר לאריתריאה???
אז קדימה, להחזיר אותם הביתה, ויפה שעה אחת קודם.


כיצד יבחרו מועמדי המחוזות בליכוד?

 

אין ספק כי העלאת הסוגיה הזאת עכשיו הכרחית, כי המצב המשפטי הקיים מבטיח שבעתיד יהיה כאוס ומי שיעתור לבית משפט כנראה יצליח לבטל את החלטת המרכז.

כל מי שרץ במחוזות עלול למצוא את עצמו ערב הבחירות מול שוקת שבורה, לאחר שבית משפט מחוזי יותיר את הבחירה בידי המתפקדים.

נשאלת השאלה האם הודעתו של אבי הלוי שהחלטת תקפה רק לאחר בחירות לוועידה חדשה תקפה?

אלא שמסתבר שהמצב המשפטי סבוך ושהחלטה בעניין תינתן רק בעוד מספר שבועות ושגם אז צפויות עתירות לבית משפט מחוזי, ואפילו בערב הפריימריז עצמם.

בקיצור, המתנה דרוכה במחוזות.


קריאה בליכוד – להפסיק את העדיפות של יו"ש בקשר לחברי המרכז

 

בבית הדין של הליכוד נכחו חברי מרכז רבים, בין היתר טענו שם שלא יכול להיות סעיף שנותן ליו"ש חבר מרכז על כל 50 מצביעי ליכוד.

מדובר בסעיף ישן ובינתיים השתלטו על חברי המרכז ביו"ש גורמים קיצוניים מחבורת שטרן את אנגלסמן ודגן, חבורה אשר במקום להכיר תודה הפכה לסניף של הבית היהודי בליכוד והיא חותרת תחת הליכוד, כמו המאהל של דגן שהוקם נגד ממשלת ליכוד.

אם המרכז היה בנוי מחבר מרכז לכל 50 מצביעים הרי שלליכוד מיליון מצביעים אז המרכז היה צריך לכלול 20 אלף חברי מרכז.

אין ספק שבמרכז הבא הצעות ברוח זו יעלו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בליכוד האינטרנט out,השטח in /מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

שחמט על פי לפיד

אריק זיו ויזר

האם יש קומבינת-זרים של אלקין וברקת להשתלטות על הליכוד?

אריק זיו ויזר

אפללו חשף המלכה עירומה – יומן פוליטי – אריק זיו

אריק זיו ויזר

שי קינן כמשל

אריק זיו ויזר

וגר עיט עם יונה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן