19 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

האור המסורתי של שטייניץ שולב היטב עם האור של אדלשטיין

פלאש 90

קהל ליכודי רב הגיע לאירוע המסורתי שעורך השר שטייניץ והשנה יחד עם השר אדלשטיין

 

 

טקסי הדלקת נרות שנוהג יובל שטייניץ לערוך מזה שנים באור יהודה הפכו למסורת ליכודית כמו טקסי הרמת כוסית לראש השנה של ראש התנועה. אלא שהשנה הגיעו למסיבה ליכודניקים רבים אף יותר משנים קודמות. שטייניץ התיחס לכך בדברי ברכתו, והודה לקהל שהגיע למרות החשש מהשתתפות דלה בגלל מזג האויר הגשום. כפילוסוף, הוא מצא לכך משמעות ערכית: “כל שר צריך להסתכל אחורה ולהרגיש שיש לו גיבוי. זה נכוון במיוחד לשר האוצר. ואני אומר לכם תודה כי הגיבוי והתמיכה והעידוד שאני מקבל כאן הערב הזה היא לא משהו אישי אלא תמיכה להמשיך בדרך הניהול הכלכלי של המדינה”.

השר שטייניץ סקר את הישגי הממשלה בתחומי הכלכלה המדיניות והחברה, ואמר “זו הממשלה הטובה ביותר בתולדות ישראל, שלא רק הצילה את הכלכלה, שלא רק מנעה אבטלה המונית, שלא רק החזירה השקעות וצמיחה למשק, אלא היא הטובה ביותר גם מבחינה חברתית. עוד לא היתה ממשלה שהשקיעה כל כך הרבה בפריפריה בכבישים ורכבות ובפיתוח תעשיה בגליל ובנגב. אז שלא יבלבלו אתכם בתקשורת”.

עם זאת הוא ציין שלמרות ההצלחה העצומה של הממשלה, נראה שבשנת 2012 נצטרך להתמודד עם איומים קשים על הכלכלה, הבטחון וההתישבות.

שר ההסברה יולי אדלשטיין התיחס בדבריו לכספים שמועברים לידי הרשות הפלסטינית, והסביר לקהל את הסיבות להתנגדותו להעברת הכסף. הוא גילה שחג החנוכה הוא גם חג אישי עבורו, כי בחג החנוכה לפני 25 שנה השתחרר מהכלא ברוסיה, לאחר שנשפט על פעילותו הציונית. הוא גילה שגם משפטו נערך בחג החנוכה. בגלל הכליאה התבלבלו עליו הימים, וכאשר נגזר דינו והשוטרים לקחו אותו למאסר, הוא השחיל את ראשו ביין שני שוטרים ושאל את אשתו רק שאלה אחת: “איזה נר היום?”. זה מה שעניין אותו בלכתו לכלא ל3 שנים.

אפי איתם דיבר על מנהיגות, והגדיר אותה כיכולת ללכד ולאחד. הוא אמר ש”אצלנו בליכוד לא מדירים אלא מאדירים”.

השיא המרגש של הערב היה כאשר מרים פיירברג נטלה את המיקרופון מידי המנחה, רון נחמן, וגילתה לקהל שהמחלה הקשה חזרה לפקוד אותו, והוא הגיע להנחות את הטקס הישר מהטיפולים הכימותרפיים בבית החולים. הכל ברכו אותו לרפואה שלמה מקרב הלב, וראינו דמעה בעיניו של רון.

לטקס של שטייניץ ואדלשטיין הגיעו גם חברי הכנסת יריב לוין, דני דנון, ציון פניאן, וזאב אלקין. בלטו בנוכחותם גם ראשי ערים רבים ביניהם רון נחמן שגם הנחה את הטקס, אבי נעים, חיים ביבס, גרשון מסיקה, שמעון גפסו, מרים פיירברג, דוד עמר, דוד יוסף, ג’קי לוי, אלי דדון ואחרים. בשולחן הכבוד ישב לצידם גם עוזי דיין.

בין פעילי הליכוד שהשתתפו במסיבה נפוצה שמועה וסברה שראשי הערים הגיעו בהמוניהם גם כדי ללחוץ על שר האוצר ואולי אף לאיים עליו ביום חגו. אנשי אגף התקציבים באוצר רוצים להעביר לקופת המדינה כספים רבים יותר מרווחי מפעל הפייס, על חשבון הרווחים שמועברים כל השנים לשלטון המקומי. ראשי הערים מתנגדים, ומעונינים להשאיר את המצב כמקובל. המחלוקת לא הוכרעה עדיין, ואפשר שראשי הערים רוצים שהשר שטייניץ יחליט להענות לעוזי דיין ולא לעובדי משרד האוצר. רמזים ו”הוכחה” לכך מצאו הפרשנים בעובדה שכמעט כל ראשי הערים שהגיעו לאולם, נגשו לשולחן הכבוד וברכו תחילה את עוזי דיין, ורק אחר כך את השרים שטייניץ ואדלשטיין.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כך צריכה להתבצע הסברה מול העולם הערבי /מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

הרפורמה במינהל: פשרה בין קדימה לקואליציה/מאת:איציק דדוש

אריק זיו ויזר

“שהכבשה תישאר חיה והזאב יהיה שבע”

אריק זיו ויזר

תוצאות בחירות בסניף הליכוד כרמיאל למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר

מחכים לקברניט במשרד ראש הממשלה.

אריק זיו ויזר

עלילות ציפיטפוט ופורום “הספארי”מאת:/מוטי בן אברהם

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן