26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
הכנסת

דנון עבור ירושלים בצורה אתית

ח"כ דני דנון פנה לוועדת האתיקה של הכנסת כדי לאסור על הח"כים הערביים להשתתף בוועידת אל קודס למען "הצלת" ירושלים בקטאר

 

סגן יו"ר הכנסת, ח"כ דני דנון, פנה לוועדת האתיקה כדי לאסור על הח"כים הערבים מלנסוע לוועידת אל קודס למען "הצלת" ירושלים בקטאר: "למרות שבוועידה יהיו הרבה שונאי ישראל ולכן מקומם של חברי הכנסת הערביים מובטח בשורה הראשונה, על מדינת ישראל להגן על עצמה, ולא לאפשר לאילו שמנצלים את הדמוקרטיה, לפגוע בה מבפנים", אמר דנון. לדבריו, חברי הכנסת הערביים הולכים בדרכו של עזמי בשארה וצריך לאסור עליהם להשתתף בפורומים בעלי פוטנציאל לתכנון יוזמות נגד מדינת ישראל.

 

חברי הכנסת הערביים בוחנים לאחרונה את גבולות החסינות שניתנה להם מתוקף תפקידם, ושוברים שיאים חדשים בפעולות נגד ישראל. ח"כ דנון פנה לוועדת האתיקה בטענה של "הגנה על ביטחון ישראל ועבירה על חוק ירושלים המגדיר את העיר כבירתה של ישראל, מדינת העם היהודי": "הח"כים הערביים שברו את כל הכלים, ולאחר שיבוח שהידים וטרור מקומי, הם עוברים לפעולות גלובליות נגד מדינת ישראל. מקומם של כל אותם ח"כים, סייעני הטרור, בציר האיראני האזורי- הלשכה המדינית של משעל וחמאס". דנון אף מקדם הצעה לסדר במליאת הכנסת בנושא.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ח"כ חוטובלי יוזמת שינוי חוק היסטורי

אריק זיו ויזר

אקוניס אבחן : לבני לוקה במחלת השכחה

אריק זיו ויזר

יו"ר הכנסת בביקור ניחומים בבית משפחת באומל: זרועות הביטחון עושים הכל לאתר את זכריה

אריק זיו ויזר

אקוניס ממשיכו של יורם ארידור

אריק זיו ויזר

דנון : מקומם של המסיתים מאחורי סורג ובריח

אלי חזן

רגב של תקווה לאוהדי הכדורגל

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן