20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

דן – פחדן ? /מאת:שבח שטרן

דן מרידור אינו מוכן להציג את משנתו האידיאולוגית בפני כלל חברי הליכוד ולבקש מהם מנדט. הוא מוכן אפילו, שדווקא חברי המרכז, ה-“מושחתים” (לדעתו), …שנואי נפשו, יאפשרו לו לעקוף את ה-“מכשול” הדמוקראטי של בחירות מקדימות ע”י “כיפוף” החוקה. דן מרידור! שכחת? אתה “חבר בכיר” ב-“מכון הישראלי לדמוקרטיה”. דן, ממה אתה מפחד? בוא! תתמודד, תציג את דעותיך ועמדותיך והבוחרים יחליטו אם אתה ראוי לייצגם או לא!
התבשרנו היום בשמחה על שובו של בני בגין לליכוד ועל החלטתו להתמודד בבחירות הפנימיות לרשימה לכנסת. החלטה מבורכת משני היבטים : ההיבט האחד – תכונותיו האישיות המוערכות – מופת לניקיון כפיים, לוחם למען ארץ ישראל ולמען ההתיישבות בה, ההיבט השני – בני בגין לא בקש מנתניהו שריון.
בני בגין התפטר בעבר מחברותו בממשלה על רקע אידיאולוגי ,עזב את הליכוד והלך למפלגת האיחוד הלאומי. כשמפלגתו, שבראשה עמד, לא זכתה לאמון הרחב שבקש מהעם הוא לקח אחריות והתפטר מן הכנסת.
בני בגין – דמוקרט בכל רמ”ח איבריו – מתכוון להתמודד לרשימת הליכוד בכנסת בבחירות המקדימות. הוא הולך להתמודד עם עמדות ידועות בנושאים לאומיים – התנגדות להמשך תהליך אוסלו – התנתקות.
לעומת זאת – דן מרידור ממשיך להתלבט – כי הוא טרם קבל הבטחה לשריון מנתניהו.
דן מרידור עזב את ממשלת נתניהו על רקע רצונו לשלול את דימויו חלש האופי שהודבק לו ב-“חרצופים” ( ע”ע בויקיפדיה), הוא הצטרף לאיציק מרדכי, רוני מילוא ואמנון ליפקין-שחק להקמת מפלגת המרכז, הוא עמית בכיר ב”מכון הישראלי לדמוקרטיה” ולמרות שחזר לליכוד בסוף שנת 98 ,הוא תמך ב-“קדימה” בבחירות האחרונות, כי קיווה לתפקיד בכיר בממשלת אולמרט שאותו לא קיבל. גם משאלתו להתמנות כשופט עליון ע”י שרת המשפטים – ציפי לבני לא נתמלאה.
דן מרידור – שהתקשורת מעטרת אותו בעיטורי היגיינה פוליטית, למרות שעשה בעברו כמה פליק-פלאקים מפלגתיים, רוצה לחזור לתפקיד בכיר בליכוד. אבל הוא אינו מוכן להתמודד בבחירות דמוקרטיות. אני מבין על מה הוא בונה – הוא יודע שביבי צריך ליצור מראית עין של אגף “יעני מרכזי” בליכוד, כדי למשוך קהל בוחרים ממרכז המפה הפוליטית, ולכן הוא מקווה לכרטיס חינם לרשימה הנכספת שתחזיר אותו לממשלה.
דן מרידור אינו מוכן להציג את משנתו האידיאולוגית בפני חברי המפלגה ולבקש מהם מנדט. הוא מוכן אפילו, שדווקא חברי המרכז, המושחתים – לדעתו, …שנואי נפשו, יאפשרו לו לעקוף את ה-“מכשול” הדמוקראטי של בחירות מקדימות ע”י “כיפוף” החוקה. דן מרידור! שכחת? אתה “חבר בכיר” ב-“מכון הישראלי לדמוקרטיה”. דן, ממה אתה מפחד? בוא! תתמודד , תציג את דעותיך ועמדותיך והבוחרים יחליטו אם אתה ראוי לייצגם או לא!



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מדמון:יצחק בן גד צריך למלא את תפקיד שגריר ישראל באו”ם

אריק זיו ויזר

דנון: ברק יכול להצטרף למפלגתו של לפיד מאת: אלי חזן

אריק זיו ויזר

שלום בית ! / מאת: ראובן שגב

אריק זיו ויזר

למען הבטחת עתיד הליכוד – מקום למחשבה – לקראת הוועידה

אריק זיו ויזר

סיעת הליכוד ברעננה למען תושבי העיר

אלי חזן

תוצאות בחירות בסניף הליכוד פרדס חנה למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן